Kjøpe ny mobil eller vente til etter ferien?

Jeg kjøpte ny iPhone 5 dagen før iPhone 6 kom ut.. Det var dumt kan man si :p prisen på 5 falt jo ganske drastisk dagen etter jeg hadde kjøpt den. Det kommer en iPhone 7 i september , så om du vil ha 6 og har litt is i magen, så kan du spare en lapp eller to ved å vente til da :)
Åh det var kjedelig da! Kunne godt tenkt meg iphone 7 også, men kommer til å være kjempe dyr på nedbetaling så det blir nok iphone 6s på meg :-) spiller egentlig ikke noe stor rolle :-) Tror ikke jeg klarer å vente til september dessverre, sliter allerede med å vente til etter vi har kommet hjem fra Spania :-P

Åh det var kjedelig da! Kunne godt tenkt meg iphone 7 også, men kommer til å være kjempe dyr på nedbetaling så det blir nok iphone 6s på meg :-) spiller egentlig ikke noe stor rolle :-) Tror ikke jeg klarer å vente til september dessverre, sliter allerede med å vente til etter vi har kommet hjem fra Spania :-P

Kjenner til problemet , vil selv kjøpe ny nå :p men du kan jo prøve det nye opplegget til Telenor? Swap heter det tror jeg, å du kan bytte ut telefonen etter et år og samtidig Sletter de resterende nedbetaling. Da kan du jo ha 6 i et år for så å bytte til 7:)

Kjenner til problemet , vil selv kjøpe ny nå :p men du kan jo prøve det nye opplegget til Telenor? Swap heter det tror jeg, å du kan bytte ut telefonen etter et år og samtidig Sletter de resterende nedbetaling. Da kan du jo ha 6 i et år for så å bytte til 7:)
Ja må ha det der nye greiene til Telenor for er nødt til å ha den på nedbetaling for jeg har ikke råd til å betale hele summen nå. Skal man ha nedbetaling med telenor nå så må man faktisk kjøpe mobilen med Swap. Ikke at det gjør meg noe da :-) Kjøper jeg iphone 6s nå så skal jeg ha den til den ikke funker mer :-P Jeg sa det når jeg kjøpte samsungen i for 1,5 år siden også, men angrer på at jeg ikke kjøpte iphone med en gang når det egentlig var det jeg ville ha :-P

Ville kjøpt nå, men brukt den gamle på ferie.
Nettopp fått ny mobil selv, men kommer til å bruke den gamle på ferie. Er livredd den nye skal gå istykker, var jo svindyr.

Nå har jeg vært inne på telenorbutikken, og har vært på nippe til å kjøpe iphonen går jo an å kjøpe beskyttelse til skjærmen og et deksel som beskytter da :-P klarer ikke å bli enig med meg selv..

Ville bare ventet jeg, spesielt når det ikke er noe hastverk :-) Kjipt om noe skulle skje med en helt ny mobil også..

Tror jeg hadde kjøpt før. Greit med en Tlf man kan stole på på ferie :)

Ja var det sambo også sa at jeg skulle så må vel kanskje høre på det da hvis det ikke viser eg at det er et tilbud telenor har som ikke varer så lenge, skal innom i morgen å snakke med de :-)

Men kan du evt kjøpe mobilen før du drar og ha med den gamle på tur? Iom at den er på tilbud nå :)

Back
Topp