M
Madilje
Guest
Hadde aldri trodd at jeg skulle argumentere FOR å kjøpe ny bil og samboeren MOT. Sånn kan det gå.
Greien er at vi har en BMW 1-serie, som er fin å kjøre, men egentlig en liten tullebil. Lite bagasjerom, tviler på om det blir plass til vogn, blir ihvertfall ikke plass til noe i tillegg til vognen. Og baksetet er supertrangt, ut fra hva jeg har lest på nettet må andre som har slik bil ha setet foran babysetet så langt frem som det går for at det skal bli plass, og da blir det jo veldig trangt i passasjersetet. Samboeren mener at vi skal vente og se hvordan det går, men jeg ser for meg at det blir supertrangt, og hvis vi ikke bestiller ny bil før babyen kommer må vi jo vente i månedsvis på å få den. Kan ikke tenke meg at det blir plass til det vi trenger om vi f.eks. skal ta en tur på hytten eller noe slikt heller. Tror ikke mannen skjønner hvor mye "ting og tang" en baby krever. Bilen er jo full selv om det er bare meg og han på tur. Andre som har erfaring med baby i liten bil ("Golf-størrelse")?