kjøpe kjøpe i roooooosssaaaaa=)

louis22

Elsker forumet
da bærer det tilbake til cubus og hennes og lindex og bytte det jeg har fåt og kjøpt til rosa.. og bruke gavekortet på barneverden jiiiippii gleder meg har begynt og vaske klærne jeg skal beholde og dyner og stasj... også har mamma funnet frem noen av min kjoler fra jeg var liten.. sukk detteble så virkelig nå at jeg blir helt svimmel...
mammaen til min samboers datter er helt vill skal ut og shoppe sier hun har bare ventet på hva det blir og helene var veldig fornøyd med og få en lillesøster..

Gratulerer så mye! Jeg har også en jente fra før og det var stor stas da vi kunne fortelle at hun skal få en lillesøster, for det var det hun helst ville... Litt morsomt med to jenter da! Kos deg...

Så gøy da. Artig å shoppe baby klær[:D]

Åååhhhh så morsomt!! Det er så masse fiiine babyklær! Kommer til å bli en liten dukke da. [;)]

jepp en liten prinsesse det var det første sambo sa at han fikk en liten pappajente til en liten prinsesse,,

Ååhh.. Så koselig![:)] Hærlig når mannfolka sier sånt. [:D]

så kos å handle rosa atte[:D]
bare vent til hun blir litt større og skal ha alt i rosa og glitter.. å ikke minst fevinger[:D]
du må bare dra på H&M.. de har så mye fint til jenter!!

Jeg er litt anti-rosa så jeg er glad jeg kan kjøpe inn i blått! [:)]

Ja du er heldig ang shopping Louis, finnes en del mer jenteklær her ute enn til gutter [:@]

Så koselig det blir med en liten prinsesse da. Enig med panterinnen, dere som får jenter har mye mer klær å velge mellom

Syns det er kommet mye fint til gutter og jeg nå[:)] Jeg savner mer rødt til jenter, er dritt lei alt det rosa. Har aldri likt rosa egentlig heller. Har sett verden nydeligste julekjole i rødt og hadde lyst til å kjøpe den i den størrelsen tulla vil være neste jul. Men jeg klarte å holde igjen[8D]

Så koselig!!

Tror jeg hadde gått helt bananas med alle de små kjolene og nyyyydelige små plagg med hjerter og blomster...

Kos deg på shopping!

Back
Topp