Kjøpe inn..

Huppetitta

Gift med forumet
Når begynner man sånn smått å kjøpe inn?? jeg har lyst til å gjøre det snart for at ikke alt skal komme på en gang. og da sier mine venniner-kjøpe inn alt nå?? det er jo så lenge til..

hmm..jeg vet ikke helt hva som er vanlig, men vi tenkte vi så smått skulle begynne å se litt etter nyttår, kanskje det er noe salg da[;)] Ellers har jeg kjøpt meg noen par bodyer og en utrolig søt Ole brumm pysj, måtte bare ha de[:)]

Jeg har ikke begynnt å kjøpe inn noe enda - men det er fordi vi er på ferie i utlandet i noen mnd. Kommer til å begynne å kjøpe inn i januar når vi er tilbake igjen. Kommer til å kjøpe ting og tang etter hvert, prøve å spre utgiftene utover litt.
Mamma gleder seg sånn til å bli bestemor at hun har kjøpt inn flere klær allerede [:)]

Det er helt opp til hver enkelt! Noen vil vente til slutten av svangerskapet, mens andre (sånn som meg) kjøper litt etter hvert sånn som det passer meg...... Syns det er greit å ta det litt etter hvert slik at en slipper et voldsomt innhugg i økonomien de siste mnd av svangerskapet.... Ser eg noe eg liker eller trenger så kjøper eg det der og da!

Back
Topp