Kjøpe dundyne til aprilbaby allerede nå? Salg på Kid

Granskern

Flørter med forumet
Som førstegangsgravid driver jeg å finner ut hva det er lurt å kjøpe til baby og hva vi kan vente med. Og plutselig kom jeg over salg på dundyner til baby/barn på kid.
Er det noen som vet om det ofte er salg på dundyner til barn hos kid?
Lønner det seg å kjøpe nå? Eller er det sannsynlig at det kommer salg på dette igjen før baby er født?
Og er det best å kjøpe sommerdundyne eller tjukk dundyne?

Babyen kommer i midten eller slutten av april, vi bor på Østlandet og jeg aner ikke hvor godt innpakket en baby burde være [emoji85]
Mannen synes kanskje det er litt tidlig å begynne å kjøpe utstyr, men jeg tenker at det er lurt å benytte seg av salg [emoji85][emoji12]

Har sett det på salg tidligere, men vet ikke hvor ofte de har det? Mest sannsynlig har de nok tilbud senere også, for eksempel på black friday. Vi venter vårt første barn i november og begynte med de første innkjøpene i slutten av april. Vanskelig å orientere seg over hvor ofte det er salg på forskjellige ting synes jeg, så vi endte opp med å kjøpe når vi så noe vi trengte på tilbud :p

Både kid og prinsess har ofte salg på dyner til baby/barn og andre barne produkter (eks sengetøy, håndklær, gulpekluter). Så kommer garantert på salg igjen før april. Har to barn og brukt dundyne til begge to i senga og en tynnvognpose, easygrow light, i vogna (nr 1 født i begynnelsen av mai og nr 2 nå i august)

Kjøpte dyner på salg i februar/mars. Fikk baby i juli. Så dyner på salg minst én gang (og trolig flere) mellom mitt kjøp og fødsel. Synes det er tilbud på barneutstyr på Kid og Princess omtrent hele tiden. [emoji28]

Kid og Princess har stadig vekk tilbud på slikt, veldig kjekt :happy: Jeg hadde nok kjøpt inn litt for mye på forhånd, så jeg anbefaler å vente litt til, men skjønner godt at du gjerne vil handle:angelic:

Jeg har brukt vanlig (tykk) dundyne i senga til poden helt siden han ble født i mars. Kjøpte sval dundyne også, men den har ikke blitt brukt. Har også brukt vanlig dundyne i vogna nå i sommer, men ser i etterkant at jeg heller ville hatt en lett vognpose, typ Easygrow lite eller lignende. Jeg bor i Nord-Norge da, så sommerne her er jo ikke så varme da.

Håper du finner noe du blir fornøyd med.

Jeg har termin i mars, og jeg handler når jeg finner noe jeg trenger.. iallefall når det er på tilbud [emoji7]

Fordelen med å kjøpe tidlig og på salg er jo at du får fordelt utgiftene over en lenger periode, slik at det ikke merkes så godt på lommeboka :)

Ja [emoji4] vi benytter oss hvertfall av tilbus

Vi begynte å kjøpe ting tidlig når vi snublet over det på salg. Ja, det hadde sikkert kommentar på salg igjen før termin men jeg liker å ha ting ordnet tidlig og ikkke være ute i siste liten, samt at det er greit å spre utgiftene litt også.

Én ting er ting man ikke vet om man trenger men dyne trenger man helt garantert.

Princess har forresten salg nå, så de kommer stadig ;)
Helt sikkert flere før babyen din kommer også, men det er jo greit å spre innkjøpene litt slik at det ikke blir kjempedyrt på slutten.
Bare pass på at du ikke kjøper altfor masse eller ting du ikke trenger ;) lett å miste oversikten når det går over så lang tid.

Back
Topp