Som førstegangsgravid driver jeg å finner ut hva det er lurt å kjøpe til baby og hva vi kan vente med. Og plutselig kom jeg over salg på dundyner til baby/barn på kid.
Er det noen som vet om det ofte er salg på dundyner til barn hos kid?
Lønner det seg å kjøpe nå? Eller er det sannsynlig at det kommer salg på dette igjen før baby er født?
Og er det best å kjøpe sommerdundyne eller tjukk dundyne?
Babyen kommer i midten eller slutten av april, vi bor på Østlandet og jeg aner ikke hvor godt innpakket en baby burde være [emoji85]
Mannen synes kanskje det er litt tidlig å begynne å kjøpe utstyr, men jeg tenker at det er lurt å benytte seg av salg [emoji85][emoji12]
Er det noen som vet om det ofte er salg på dundyner til barn hos kid?
Lønner det seg å kjøpe nå? Eller er det sannsynlig at det kommer salg på dette igjen før baby er født?
Og er det best å kjøpe sommerdundyne eller tjukk dundyne?
Babyen kommer i midten eller slutten av april, vi bor på Østlandet og jeg aner ikke hvor godt innpakket en baby burde være [emoji85]
Mannen synes kanskje det er litt tidlig å begynne å kjøpe utstyr, men jeg tenker at det er lurt å benytte seg av salg [emoji85][emoji12]
Jeg hadde nok kjøpt inn litt for mye på forhånd, så jeg anbefaler å vente litt til, men skjønner godt at du gjerne vil handle