Kjøpe doppler.

litjejenta

Forelsket i forumet
Ser det er fler her inne som har det.
Hvor kjøper dere de? Å hvilke merker har dere?
Har prøv å sett litt på nett, men er jo et hav å velge mellom :S

Jeg bestilte min på Teknikmagasinet. Der står det Angel Sound, men den man får heter Caremaxx, og er gul og hvit, istedet for rosa og hvit. Men akkurat samme typen ellers.  Den kostet 349. Fant hjertelyden 9+6/10+1, men ikke funnet den igjen etter det... :P

Hadde jeg tatt meg råd til en litt dyrere en, ville jeg nok bestilt en som viser antall hjerteslag i tillegg

Min heter Babywatcher, og du får kjøpt den flere steder på nett..

Jeg har denne:
http://www.contecmed.com/main/product_show.asp?ArticleID=500

Men den er lånt vekk til en venninne  for øyeblikket så har ikke testet å finne hjertelyd, men så er jeg bare 8 uker på vei også da.

Var veldig fornøyd med den sist svangerskap. Husker ikke hva den kostet eller hvor jeg kjøpte den. Hehe.

Jeg kjøpte fra ei på Babyverden som jeg hadde kontakt med sist jeg var gravid.
Er storforøyd med denne dopleren :):):) Den er blå og lys grønn, og heter så mye som "Mas Baby Watcher" :)

Timiz skrev:
Jeg kjøpte fra ei på Babyverden som jeg hadde kontakt med sist jeg var gravid.
Er storforøyd med denne dopleren :):):) Den er blå og lys grønn, og heter så mye som "Mas Baby Watcher" :)

Samme som meg emoticon

Har ikke lest hva de andre har svart....

Jeg kjøpte min på ebay til 200 kroner. Har ikke fått den enda, men venninna mi har fått sin levert til samme pris og hørt lydene av sin lille baby. :)

Jeg kjøpte en slik at en fra gamle terminforumet mitt. Fikk den i dag og hørte hjertelyden for første gang!!:) Den viser hvor mange slag i minuttet den slår og alle kan høre lyden. Trenger ikke øretelefoner.

Lurer på om hun kjøpte på ebay eller noe:)

Det er bare å søke "baby heart monitor" på ebay.no, så dukker de opp til ca 200,- og oppover. Men det lønner seg sikkert ikke å kjøpe de billigste Jeg vil nok kjøpe meg en jeg og, men tenker jeg venter til jeg er minst 12 uker på vei

Back
Topp