Er det noen som har erfaringer med å kjøpe bunadskjorter som er brodert i utlandet? Jeg skal ha bunadsskjorte i lin, og har sjekket litt priser. Jeg kan spare f.eks 3700 på skjorten hvis jeg kjøper den fra billigste stedet som er Norske Bunader i Molde, i stedet for å kjøpe på Husfliden. Jeg ser at også www.bunadspesialisten.no i Ålesund tilbyr bunadskjorter som er sydd i Kina. Der sparer jeg 2600 kr.
Det frister å spare så mye penger, samtidig så er jeg veldig usikker på om jeg kan forvente samme gode kvalitet som på Husfliden? Eller må jeg regne med at disse skjortene er dårligere? I følge disse butikkene så lages skjortene av materialer kjøpt i Norge, mens skjortene sys i Kina. Hadde dere tatt sjansen på å kjøpe bunadskjorte sydd i utlandet? Håper på mange innspill!
Det frister å spare så mye penger, samtidig så er jeg veldig usikker på om jeg kan forvente samme gode kvalitet som på Husfliden? Eller må jeg regne med at disse skjortene er dårligere? I følge disse butikkene så lages skjortene av materialer kjøpt i Norge, mens skjortene sys i Kina. Hadde dere tatt sjansen på å kjøpe bunadskjorte sydd i utlandet? Håper på mange innspill!