Kjøpe brukte bilstoler

Nr3påvei

Forelsket i forumet
Har hørt at en egentlig ikke burde kjøpe dem brukt? Er det pga at de kan ha vært i kollisjoner. Gjør vel ikke noe da hvis jeg kjøper av noen jeg kjenner?

hadde aldrig kjøpt brukt av ukjente mennesker, ingen garanti for at setet isje har vært i ulykke eller fått skade på seg, men fra kjente folk eg kjenne godt og vett koss d har blitt behandla gjør meg ingenting :)

pianøtt skrev:
hadde aldrig kjøpt brukt av ukjente mennesker, ingen garanti for at setet isje har vært i ulykke eller fått skade på seg, men fra kjente folk eg kjenne godt og vett koss d har blitt behandla gjør meg ingenting :)

Nei, var det jeg tenkte ;-) takk for svar

kjøper du dem av kjente du stoler på så er det ingen fare nei.Men de må ikke være for gamle heller da.Lurer på om det er 5 eller 8 år jeg har hørt,men det finner du om du leter litt på nett=)

Så lenge du stoler på de du kjøpet av så ser jeg ikke noe galt i å kjøpe brukt så lenge setet ikke har vært i en kollisjon. 

Mener noen sa at man ikke burde kjøpe sete som var mer enn 5år gammelt, fordi du da ikke får brukt det så lenge før det kanskje får sprø plast?... men husker ikke assa. Man skal jo helst bruke det noen år selv også ;)

Back
Topp