Kjøpe brukt

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er jo mange kjøp og salg sider på fb i tillegg til finn så får med meg en del som legges ut. Men jeg tar med i å kikke på bakgrunnen på bilder og ikke bare produktet og blir med ett mer skeptisk om det ser sjuskete ut bak. Flere enn meg som tenker sånn?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, derfor har jeg ikke kjøpt seng enda. Tenkte å kjøpe den brukt. Passer derfor på å rydde før jeg tar bilder av ting jeg selger. Synes det er litt ekkelt å se andres rot.... Tenkte å kjøpe brukt Emmaljungavogn, men har ikke funnet ei som det ikke ser bomba ut i bakgrunnen. Litt trist, for det er sikkert gode produkter de selger....

Har jeg aldri tenkt over :p men har i grunn sett reint og ryddig ut de plassene jeg har vært og kjøpt ting og.. Hadde nok reagert om det var MASSE rot og skrot i bakgrunnen.

Sent from my iPad using BV Forum

Vet veldig godt hva du mener. Det er da man lurer på hvor godt tatt vare på den tingen man har lyst på faktisk er ;)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Skjønner deg godt jeg, er nøye med hvordan ting er fremstilt og hvordan det ser ut på slike sider. Mener når man skal selge noe bør man fremstille det på best mulig måte, jeg er iallefall den som er supernøye på slikt hvis jeg skal selge noe, så er det ikke mye som er tilfeldig;)
Hvis det er rotete rundt så tenker man jo på i hvilken tilstand produktet faktisk er i :p

Dersom er blir skeptisk av bilder spør eg om å få komma å sjå på det dei selge. Fant nokon kle i dag som eg kunne tenkt meg, men litt skeptisk og derfor skal eg dit i morgo og sjekka dei ut.

Sniker fra januar.
Kjøpte seng på finn.no
Veeeldig fornøyd, bildene var flotte og senga ble levert i orginalemballasje :-)
Jeg hadde nok også tenkt over rot i bakgrunnen på bildene...er generelt kresen så det :-)

Tenker over det jeg også, men om det står at de rydder i boden, eller driver å flytter osv, så merker jeg at jeg automatisk tillater litt ekstra rot i bakgrunnen :)

Tenker over det jeg også, men om det står at de rydder i boden, eller driver å flytter osv, så merker jeg at jeg automatisk tillater litt ekstra rot i bakgrunnen :)

Ja jeg ser jo forskjell på sånt rot og generelt rot/møkk.

Aldri tenkt over, har kjøpt MASSE på finn til babyen og alt har vært i tipp topp stand.

Ja,jeg gjør akkurat det samme.Jeg må vite at det er "reint" til baby,så her har vi alt nytt utenom det som arves fra storesøster.Eneste jeg har kjøpt brukt er babysete til stokke tripp trapp.Men da sjekket jeg grundig ja:-) jeg er ille slik

Har og kjøpt endel brukt. Men har av og til opplevd at de legger ut bilder fra forhandleren sine hjemmesider, og når du da kommer og skal kjøpe tingen så ser den ikkje akkurat ut slik som bilde;)

Back
Topp