Kjøpe brukt vognpose?

*Labambie

Forumet er livet
Er det greit? Jeg ble så usikker, kan ikke si jeg har lest om det her tidligere. Noen som har hørt om det er greit?

De kan jo vaskes vel...? Da tenker jeg at det ikke er noe problem! Men hadde ikke kjøpt hvis den ikke kunne vaskes skikkelig...

Jeg kunne kjøpt brukt/arvet pose av noen jeg kjente, men ikke ukjente. Tenker at man vet aldri hvordan folk behandler ting.

Tja, det må vel være greit det vel. :) Finnes jo mange poser som nesten ikke er brukt. Kan jo se etter de? 

Og de fleste med babyer er jo nøye med hygiene. Håper jeg ;)

Mrs Lutz skrev:
siden når ble gjenbruk forbudt?

Forbudt er det vel ikke. Jeg tenker på bassilusker jeg. Man skal jo ikke kjøpe brukte madrasser til barn f.eks. 

Tobaja skrev:
Er jo bare sende de på rens?

Jo det er jo det. Men da kan jeg like gjerne kjøpe en helt ny en. Jeg sjekka prisene for rens av en vognpose rundt her. Hehe

Kjøpte brukt til andremann. Gjekk fint det

Jeg er for å kjøpe brukt, og har gjort det med vognpose. Selv om den var vaska før jeg kjøpte, vaska jeg den selv for å være sikker.

Brukt vogn eller seng ville jeg ikke kjøpt, ei heller for mye klær. Men jeg er litt prippen der...

kjøpte brukt vognpose for noen år siden så ser ikke noe problem med det. Selgeren hadde akkurat vasket den, og jeg vasket den på nytt før jeg brukte den. Posen så ikke brukt ut engang

airmaxsko skrev:
Dette synes å være en langt Kvinner Nike Free Run Sko i arbeidsstilling som terapeutisk massasje terapeuter samt bodyworkers utføre på regelmessig basis, når det gis en god titt, er det lett å forstå hvorfor denne type argumenter må ha rub forsikring som tilhører dem

Hahahahaha!!! 

Du kan jo se ann litt da. jeg kjøpte en Oldenwalder som var brukt 1 gang, å for å si det sånn, den var nok bare brukt 1 gang også, den så fortsatt helt ny ut. Jeg ga 800kr for den.

Så lenge posen kan vaskes i maskin ville jeg ikke ha betenkt meg på å kjøpe brukt. Og så lenge posen ikke var flekkete og ekkel selvsagt

Back
Topp