Kjøpe brukt ammepute?

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Det er i nærområdet som selger en lite brukt bbhugme ammepute (den store). Er det greit å kjøpe det brukt eller er det litt ekkelt? Hun skal ha 800,- for den.

*Ser en flekk på stoffet på bildet, men kan jo være at den ikke går bort i vask. [emoji85]

Bare kjøp nytt trekk, så blir den som ny? [emoji2]

Jeg har kjøpt ny som hun aldri hadde brukt grunnet hun ikke fikk til amming. Trekket kan vaskes så da er det bare å kjøre på med å kjøpe brukt tenker jeg. Blir veeeldig dyrt skal man kjøpe alt nytt :)

Alt som har trekk som kan vaskes tenker jeg burde kunne kjøpes brukt. Jeg har en samboer som tjener nok til at jeg kunne ha fått kjøpt det meste nytt, men det synes jeg blir bortkastet når man kan spare så mye på å kjøpe brukt! Seng blir også å kjøpe brukt, utenom madrass og dyne osv.

Hadde defentlig kjøpt brukt, men kanskje prutet litt. Men baby ligger stort sett med klær oppå puten;)

Takk for svar jenter! Er veldig fan av å kjøpe brukt, men så ble jeg plutselig usikker! Jeg pruter og så ser jeg hva jeg får til svar [emoji4]

Alt som har trekk som kan vaskes tenker jeg burde kunne kjøpes brukt. Jeg har en samboer som tjener nok til at jeg kunne ha fått kjøpt det meste nytt, men det synes jeg blir bortkastet når man kan spare så mye på å kjøpe brukt! Seng blir også å kjøpe brukt, utenom madrass og dyne osv.

Samme tanke her [emoji4][emoji4] hvorfor bruke penger når man ikke må [emoji1303]

Etter mitt forrige barn gav jeg bort mine to ammeputer til Nyfødt intensiv her i Tromsø. Vasket selvfølgelig trekkene først, og det var null problem for dem. Venninnen min kjente meg jo godt, så det var null stress.

Takk for svar alle! Da er puten kjøpt [emoji2]

Back
Topp