Kjøpe bilstolpose brukt

Cakao

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Har kjøpt en brukt bilstolpose på finn.no. Den kan ikke vaskes på mer enn 40 grader. Har ikke lyst å bruke penger på rens, så tenkte å legge den ett døgn i frysen for å drepe midd... Holder det?

Hva gjør dere andre som har kjøpt poser/ dyner som ikke kan kokvaskes?

Hvilken pose er det da? Jeg kjøpte brukt av fremmed og hadde aldri klart å latt være å vaska.

Hvilken pose er det da? Jeg kjøpte brukt av fremmed og hadde aldri klart å latt være å vaska.

Jeg skal jo vaske den, selvfølgelig, men den har ullfor og kan ikke vaskes over 40 grader. Er en eldre reflexpose.

Ull kan du koke, bare husk å ikke rør i gryta når koker den :happy: men så spørs det om resten tåler å kokes. Men om du googler litt så regner jeg du finner mer info om akkurat det :)

Jeg hadde voksi sin bilstolpose i frysen 1 uke, også vasket den i vaskemaskin etterpå!:)

Ull kan du koke, bare husk å ikke rør i gryta når koker den :happy: men så spørs det om resten tåler å kokes. Men om du googler litt så regner jeg du finner mer info om akkurat det :)

Interessant, det visste jeg ikke. Skal huske det ift klær. Men tror ikke jeg får plass til posen oppi grytene jeg har tilgang til!

Back
Topp