Kjøpe bilstol???

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
I dag er d super salg på baby shop på bilstoler. Er d for tidlig å kjøpe nå.? Sparer jo masse penger!!!

Sent from my ST18i using BV Forum

Eg var innom barnas hus i går og kikket, for vi og må kjøpe bilstol. Men tror eg skal sjekke om vi kan innstalere isofix i bilen først, for det er tryggere..

Hu damå på barnas hus rådet meg til å kjøpe bilstol i april/mai for da pleide det å komme skikkelig gode tilbud.

Nei, ikke for tidlig å kjøpe stol nå vettu ;)

Eg var innom barnas hus i går og kikket, for vi og må kjøpe bilstol. Men tror eg skal sjekke om vi kan innstalere isofix i bilen først, for det er tryggere..

Hu damå på barnas hus rådet meg til å kjøpe bilstol i april/mai for da pleide det å komme skikkelig gode tilbud.

Nei, ikke for tidlig å kjøpe stol nå vettu ;)

E jo salg i hytt å gever så komme jo sikkert øve et salg te før denne lille vil ut.. Men e dette me å villa gjør kupp.. Hehe...

Sent from my ST18i using BV Forum

Er jo litt artig å komme i gang med å kjøpe de første tingene da :-) Og hvis du sparer penger også,så kjør på! Vi kjøper nok snart vogn,er ganske gira på det :-)

Er vel ikke for tidlig å kjøpe stol nå:) vi har også begynt å titte på div ting vi trenger:)

Jeg kommer til å kjøpe bilstol så fort jeg kommer over et godt tilbud. :)

Maxi cosi med isofix base hadde jeg sist og det skal jeg ha nå å! Er så lett å bære på , kan settes på understellet på vogna og er en drøm og ta ut og inn av bilen med basen!

Vi har kjøpt alt av de store tingene vi... :-)
Ferdig med de utgiftene, og slipper stresse med det rett før baby kommer. Deilig! :-)

Vi kjøpte maxi cos med easyfix base, da vi ikke har isifox i bilen per dags dato, og totalt gav vi 2499. Sparte vel 1000 kr. på den.

Vognen og det vi har kjøpt bruk har vi spart halve prisen på.

Kose deg med babyshopping! :-)

Back
Topp