Kjøpe billetter til fotballkamp

monaogmini

Glad i forumet
Hvor kjøper man det egentlig? Har googla litt, men fant bare sånne pakker med hotel, mat og sånn inkludert. Vil helst bare ha inngang på kampen også ordne hotell og alt det andre selv. Er forresten liverpool kamp jeg ønsker biletter til, håper det er en super julegave til typen :p

Hvor kjøper man det egentlig? Har googla litt, men fant bare sånne pakker med hotel, mat og sånn inkludert. Vil helst bare ha inngang på kampen også ordne hotell og alt det andre selv. Er forresten liverpool kamp jeg ønsker biletter til, håper det er en super julegave til typen :p
Gå inn på LFC sine hjemmesider.

Gå inn på LFC sine hjemmesider.

Har vært der, men alt er utsolgt. Tenkte det var noen andre sider som hadde kjøpt opp og solgte enkelt billetter. Får sjekke finn kanskje.

På fb har de ett par seriøse sider .. Eller noen supporterklubben som har sesongkort.. Hvilken kamp tenkte du på?

Tror det blir billigst med slike pakkeløsninger altså

Det der har jeg sett på som gave før. Ga opp hele greia, det er faktisk ganske mye styr!
På bortekamper f.eks. er det bare et begrenset antall billetter som selges til bortesupporterne.
Ville nok kjøpt gjennom supporterklubben eller gjennom et reisebyrå.

Fra min fotballelskende samboer:
Da bør man først prøve klubbene sine sider, der er billettene billigst, men fort solgt ut. Eller så kan man prøve www.stubhub.co.uk det er en secondhand billettside som er 100% trygg. Her legger supportere med sesongbilletter ut kampbilletter de ikke får brukt selv. Man henter da ofte billettene i billettluka på stadion.
Håper det er til hjelp. :-)

Fra min fotballelskende samboer:
Da bør man først prøve klubbene sine sider, der er billettene billigst, men fort solgt ut. Eller så kan man prøve www.stubhub.co.uk det er en secondhand billettside som er 100% trygg. Her legger supportere med sesongbilletter ut kampbilletter de ikke får brukt selv. Man henter da ofte billettene i billettluka på stadion.
Håper det er til hjelp. :)
Tusen takk! Skal inn å se med en gang :)

Back
Topp