Kjøpe barnevogn i Sverige?

MammatilSpire3

Blir kjent med forumet
Sensommerbarna 2019
Har noen her kjøpt barnevogn i Sverige før? Er det billigere? Evt hvor har dere kjøpt? Jeg har funnet ei Emmaljunga vogn jeg har forelsket meg i, men den er jo så dyr i Norge :dead: lurte derfor på om de er billigere over grensa ;)

Har noen her kjøpt barnevogn i Sverige før? Er det billigere? Evt hvor har dere kjøpt? Jeg har funnet ei Emmaljunga vogn jeg har forelsket meg i, men den er jo så dyr i Norge :dead: lurte derfor på om de er billigere over grensa ;)
Ja, de er billigere i Sverige, husker ikke hvor mye.
Vi kjøpte både Emmaljunga vogn og Britax Max way i Sverige da vi var på ferie der sommern før junior kom.
Men tror nok Emmaljunga lå på ca 9000,- i Sverige, så dyr nok der også. ;) I 2014 var dette

Ja de er billigere. Bilstoler også. Ene emmaljunga understellet og besafe izi pluss stolen vår er fra Karlstad.

Ja de er rimeligere men kan også gjøre kupp her i Norge i salgstider :thumleft

Ja de er rimeligere men kan også gjøre kupp her i Norge i salgstider :thumleft
Den er jeg enig i. Salg på emmaljunga er ca i juli august. Vi kjøpte en utstillingsmodell i 2014. Samme med en babyjogger city mini januar 2014. De begge var mye billigere men hele og pene. Emmaljunga vogna kommer til å brukt på nr 3 også og etter en liten vask så ser den nok ikke brukt ut. Den er hvit så trenger selvfølgelig en vask av kalesjen. Foreløpig så bruker vi vogna litt enda på 3 åringen. Har fått mld en ekstra emmaljunga av ei veninne som vi har i bhg. Både veninne min, begge mine eks svigerinne og ei svigerinne har kjøpt brukt emmaljunga vogn. De er like fine som den vi kjøpte ny.

Vi kjøpte emmaljunga citycross til største jenta vår i Sverige. sparte flere 1000 både på den og stelleveska kontra i Norge. Vurderer å gjøre det samme i år (om alt går som det skal selvfølgelig) :)

Back
Topp