Kjøpe Barnevogn i Sverige

MammaenTilMina

Gift med forumet
Hei!

Dere som har kjøpt barnevogn i Sverige, hvor har dere kjøpt?? :-)

Men vis man ikke skal ha emmaljunga vogn, er det billigere i Sverige uannsett? =)

Emmaljunga city cross og scooter, begge på Kattis i Strømstad.

EasyWalker sky. Happyland på Svinesund

Sparer man mye på å kjøpe vogn i sverige? :) 

Ja, vi sparte noen tusen i alle fall....

Vi kjøpte vår Emmaljungla City Cross i Sverige. 
På Kattis i Strømstad. 

Den jeg har sett meg ut ;)

Emmaljunga city cross på Kattis her og (populær butikk, kanskje ikke så rart med de ufattelig søte damene som jobber der!). Vi kjøpte når de hadde en pakke med alt mulig inkludert og vi i tillegg fikk rabatt på dyne og pute med søte figurer på. Mener vi sparte 3000 når vi sammenlignet prisen med bare vogn og bagdelen i Norge, men er jo noen butikker som har tilbud med jevne mellomrom i Norge så man "slipper" å dra så langt. For oss var det greit, for samboer sin mor bor på østlandet, så vi bare tok det da vi var på besøk der i februar.

Lizz83 skrev:

Det er den jeg har sett meg ut ;-)  Kjøpte dere bilsetet der også? Har tenkt på maxi cosi pebble med easyfix :)

Lizz83 skrev:

Det er den jeg har sett meg ut ;-)  Kjøpte dere bilsetet der også? Har tenkt på maxi cosi pebble med easyfix :)

Lizz83 skrev:

MammaenTilMina skrev:

Lizz83 skrev:

Nei, bilstol kjøpte vi i Norge! Eller vi fikk enActa Grao-stol av noen vi kjenner som vi brukte til hun var ca året og så kjøpte vi et Besafe combi-sete etterpå. Men vi kjøpte blant annet reisebag til skyen vår der også! Og vognpose (fleece) og bag. Betalte i underkant av 7000 sek for alt sammen (minus reisebagen, for den kjøpte vi senere).

Lizz83 skrev:

MammaenTilMina skrev:

Lizz83 skrev:

Nei, bilstol kjøpte vi i Norge! Eller vi fikk enActa Grao-stol av noen vi kjenner som vi brukte til hun var ca året og så kjøpte vi et Besafe combi-sete etterpå. Men vi kjøpte blant annet reisebag til skyen vår der også! Og vognpose (fleece) og bag. Betalte i underkant av 7000 sek for alt sammen (minus reisebagen, for den kjøpte vi senere).

Da må vi nok en tur dit =)

Fikk du kjøpt deg vogn? :-)

Lizz83 skrev:
Fikk du kjøpt deg vogn? :-)

Jeg har ikke kjøpt enda, skal til Sverige i løpet av juni :) :) Vil sende mail til de og høre om de har alt vi skal ha.. sånn at vi ikke kjører bomtur =)

Okei! :-) Jeg så på fb-siden deres i alle fall at de har sånn pakketilbud ala det vi kjøpte. Vi (eller rettere sagt JEG) ønsker meg ny sportsvogn (sky) fordi bagen vår er jo veldig pent brukt (den rekker ikke å bli stygg av å bli brukt i 5 - 6 mnd), men selve sportsvogna er helt herpa. Den er fremdeles god å trille, men den er ikke helt som den en gang var. Tror pisen på bare sportsvognen ligger på 4700kr norske i sverige, mens på babyshopen i fredrikstad så kostet de 5600kr (var der i dag å sjekket).

Back
Topp