Kjøpe barnevogn i Kiel

Venterpåsistemann

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Noen som har erfaring med det? :) hvordan blir det i forhold til toll og slik om vi tar båten til Kiel for å kjøpe vogn?
Vi snakker om å ta en båttur til høsten og vurderer å kjøpe barnevogn samtidig :).

Jeg kjøpt min første barnevogn i strømstad, og måtte et par turer tilbake for å få deler til kalesjen dekket på garantien, og noen beskyttelsesdeler som løsnet som ikke skulle løsne. Kiel krever en god reise om du har rett på å få det dekket av garantien! Selv om de hadde samme vogn på babyshop her jeg bor, så måtte jeg har kvittering fra babyshop om de ville ta garantisaken. Så da ble det strømstad, med barn som hatet å kjøre bil. Betaler heller litt ekstra for å ha muligheten for service og garanti rett nede i gata! Jeg har emmaljunga, og den selger de jo overalt, men måtte til butikken jeg kjøpte den i, for å få hjelp til garantisaken..

Jeg kjøpt min første barnevogn i strømstad, og måtte et par turer tilbake for å få deler til kalesjen dekket på garantien, og noen beskyttelsesdeler som løsnet som ikke skulle løsne. Kiel krever en god reise om du har rett på å få det dekket av garantien! Selv om de hadde samme vogn på babyshop her jeg bor, så måtte jeg har kvittering fra babyshop om de ville ta garantisaken. Så da ble det strømstad, med barn som hatet å kjøre bil. Betaler heller litt ekstra for å ha muligheten for service og garanti rett nede i gata! Jeg har emmaljunga, og den selger de jo overalt, men måtte til butikken jeg kjøpte den i, for å få hjelp til garantisaken..
Det har jeg faktisk ikke tenkt på, at man må til Kiel om det er noe med vogna. Til eldste frøkna mi på snart 6 så vi kjøpte vi en emmaljunga vogn i Strømstad ( har ikke hatt noe problemer med den :)).
Så kan hende vi ender opp med å kjøpe i Strømstad igjen :). Bestemoren til barna våre bor bare 1 time kjøring derfra så om det er noe med vogna så kan vi bare ta en liten ferie til henne samtidig :)

Back
Topp