Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg må handle en del sommerklær som passer den voksende magen, men synes det er dumt å kjøpe for mye til en begrenset periode. Kan det være en idé å kjøpe ammekjoler/topper nå? Eller blir de gjerne for små når vi kommer til ammingen? Skal jo vokse minst 3mnd. til
Jeg har kjøpt en ammesinglet, som jeg ikke har prøvd enda... Arvet en ammetopp/tunika/kjole-sak.
Fant noen superfine ammehettegensere på ebay som jeg skal kjøpe når mini kommer.
Har du gått opp mye i størrelse ellers? Jeg bruker neste samme størrelse, så tror at hvis jeg bestiller den størrelsen jeg brukte frem til 6. måned, så går det nok helt fint å bruke det etter mini.... Og mye av ammetøyet er jo superstretchy
Jeg har noen sånne mamma/ammetopper fra første svangerskapet. Funka helt greit med størrelse for min del, men ble aldri helt venn med ammetopper i grunn, så sverga til singlet og genser utenpå. Genser opp og singlett ned funka mye bedre for min del...
Ikke det du spirte om. Men jeg har kjøpt noen topper/kjoler på hm i vanlig avdeling. Ser ut som en laaaang tetsittende t skjorte.
Jeg har bare bukser som gravidklær. Har singlett under alle klærna mine uasett hva jeg har på meg. Selv tskjorte. Velsig glad for det nå, for noen av toppene begynner å bli veldig korte. Hehe