Kjøpe ammekjoler/topper nå?

Spiri

Flørter med forumet
Jeg må handle en del sommerklær som passer den voksende magen, men synes det er dumt å kjøpe for mye til en begrenset periode. Kan det være en idé å kjøpe ammekjoler/topper nå? Eller blir de gjerne for små når vi kommer til ammingen? Skal jo vokse minst 3mnd. til :p

Jeg har kjøpt en ammesinglet, som jeg ikke har prøvd enda... :p Arvet en ammetopp/tunika/kjole-sak.

Fant noen superfine ammehettegensere på ebay som jeg skal kjøpe når mini kommer.

Har du gått opp mye i størrelse ellers? Jeg bruker neste samme størrelse, så tror at hvis jeg bestiller den størrelsen jeg brukte frem til 6. måned, så går det nok helt fint å bruke det etter mini.... Og mye av ammetøyet er jo superstretchy :)

Jeg har noen sånne mamma/ammetopper fra første svangerskapet. Funka helt greit med størrelse for min del, men ble aldri helt venn med ammetopper i grunn, så sverga til singlet og genser utenpå. Genser opp og singlett ned funka mye bedre for min del... :)

Ikke det du spirte om. Men jeg har kjøpt noen topper/kjoler på hm i vanlig avdeling. Ser ut som en laaaang tetsittende t skjorte.
Jeg har bare bukser som gravidklær. Har singlett under alle klærna mine uasett hva jeg har på meg. Selv tskjorte. Velsig glad for det nå, for noen av toppene begynner å bli veldig korte. Hehe

Back
Topp