Kjøpe Amme-BH i hvilken str? Puppene mine har ikke endret seg noe enda.

UnicornCorn

Betatt av forumet
Junibollene 2023
De er helt normale, slik de var før jeg ble gravid. Nå er jeg høygravid.
Kan det være at jeg ikke får melk, eller kommer det ikke før fødsel?
hvilken str bør jeg kjøpe Amme-bh i? min vanlige?
 
Melken kommer nok etter fødsel. Hvilken str er umulig å svare på. Du vil 1-4 dager etter fødselen oppleve brystspreng. Puppene blir gigasvære, så roer de seg litt, men vil nok være store en stund før melka stabiliserer seg litt mer, da vil du se litt mer hvilken str som vil passe deg best
 
Mine har heller ikke endret seg, så jeg spurte jordmor om det samme. Hun sa at det ikke er unormalt at vi ikke merker forskjell før etter fødsel, fordi det er først da «melke hormonene» kommer i produksjon. Jeg har derfor kun kjøpt to amme singletter i litt stor størrelse fra Lindex, også venter jeg med å kjøpe amme bh til etter fødsel. Mannen får dra ut på shopping når vi ser hvor stor de er blitt :angelic:
 
Mine har blitt endel større allerede:sorry: Jeg kjøpte 2 ammebh'er som virker å være mye stretch i slik at jeg tror de kan brukes når melka for fullt kommer. Jeg kjøpte de på kappahl:)
 
De er helt normale, slik de var før jeg ble gravid. Nå er jeg høygravid.
Kan det være at jeg ikke får melk, eller kommer det ikke før fødsel?
hvilken str bør jeg kjøpe Amme-bh i? min vanlige?
Du kan regne med at de blir større og ømme noen få dager etter fødselen. Så normaliserer de seg noen måneder etterpå. Kanskje kjøpe et par BH i en større str, og så kjøpe flere når du vet at de passer?
 
Mine har blitt endel større allerede:sorry: Jeg kjøpte 2 ammebh'er som virker å være mye stretch i slik at jeg tror de kan brukes når melka for fullt kommer. Jeg kjøpte de på kappahl:)
Samme her, de vokste ganske mye i 1. trimester... jeg har arvet noen BH fra søsteren min, i 2 ulike str, så jeg håper på at jeg kan bruke dem. De er sånne myke, laget av bomull.
 
Sier det samme som de over. Puppene kommer etter fødsel som regel. Mine har vokst og gått ned igjen et par ganger i graviditeten. Jeg har ammebher fra KappAhl som er superdigge! De selges i 2-pakninger. Ingen spiler, med stretchmateriale og sitter godt. De er litt for store for meg nå egentlig , men går helt fint likevel. Så passer også etter fødsel. Har brukt de omtrent hele graviditeten fordi jeg ikke klarte spilebh for puppene var så ømme. Anbefales!

 
Samme her, de vokste ganske mye i 1. trimester... jeg har arvet noen BH fra søsteren min, i 2 ulike str, så jeg håper på at jeg kan bruke dem. De er sånne myke, laget av bomull.
Vet du hvilket merke eller hvor de er kjøpt? :) jeg ser etter amme-bher i bomull, men syns det er vanskelig å finne!
 
Anbefaler deg å bare kjøpe noen få ammebhr før du ser etter fødsel hvor mye melk du produserer. Umulig å si om man går opp en størrelse eller tre før melkeproduksjonen har satt igang, den vil øke etter som dagene går etter fødsel :)
 
Jeg prøvde for moro skyld mine vanlige spilebher sist, de var sånn at jeg burde gått en cup eller to opp etter at melka kom, er G til vanlig. Men ammebhene jeg brukte var i samme størrelse som jeg ville brukt ellers i topper og gensere. De var i L/XL og veldig stretchy, og passet både med og uten melk. Har ikke prøvd ammebh i andre størrelsesformater, og sikkert forskjell på merkene. Jeg likte best den jeg hadde fra medela, husker ikke hvor de andre kom fra.
 
Back
Topp