Kjøp til lille

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Har dere kjøpt noe til lille i magen?

Har kjøpt leandervugge, en body, strømpebukse og en pakke med gulpekluter :smiley-angelic006

Screenshot_20200823_002229.jpg

Ikke kjøpt noe ennå. Vil vite kjønn først, så skal det shoppes:D

Har noe kjønnsnøytralt, body, kluter etc :joyful:

Ingenting enda, men har jo veldig lyst! Driv forøvrig og sjekkar ut vognjungelen. Det bør vi nok kjøpe inn litt tidleg, så vi får lært bikkjene og gå ved sidan av den :hilarious:

Ingenting enda, men har jo veldig lyst! Driv forøvrig og sjekkar ut vognjungelen. Det bør vi nok kjøpe inn litt tidleg, så vi får lært bikkjene og gå ved sidan av den :hilarious:

Hvor gammel er hunden deres? Er så spent på hvordan det blir med baby og hund her hjemme. Hun er bare 2, og veldig aktiv:hungover::hilarious:

Har ikke kjøpt noe enda da vi har så mye klær fra storebror. Blir å gjenbruke det meste men kjøpe noe nytt og eget til den nye ☺️ Har bestemt meg for vogn og venter på et godt kupp, men det er alt.

Vi hatt en ellevill husky da første frøkna her kom til, han lærte fort at det ikke var lurt å gå forran vogna og holde seg på en side.
Men kanskje litt mer koordinering som må til med 4 stk:joyful:

Mannen visste tydeligvis veldig godt hvordan vogn han ønsket så kan hende vi har bestemt oss allerede:hilarious: Han ønsket seg en av retro look, oh denne likte vi begge:joyful:
Screenshot_20200823_161525.jpg

Har ikke kjøpt noe enda da vi har så mye klær fra storebror. Blir å gjenbruke det meste men kjøpe noe nytt og eget til den nye ☺️ Har bestemt meg for vogn og venter på et godt kupp, men det er alt.
herlig med gjennbruk! har som mål å kjøpe det meste brukt (bortsett fra bilstol og madrass)

Nett bestilt ein omslagsbody og tre smekker med tekst, som dei kommande besteforeldra skal få i gåve :love7
Håpar eg får tilbake smekkene etterkvart, så dei faktisk kan brukast også :hilarious:

haha ja! har mange ganger sittet i nettbutikk og stappa den i handlekurv.. men syns det er litt tidlig å kjøpe den enda :p
Enig der, var utsalg på polarn O pyret idag men mannen klarte å hale meg Inn fra å kjøpe noe :hilarious:

Last edited:
Vurderer å bestille Emmaljunga fra dk. Mye større vognbag på 100 cm, den i norge er på 80cm

Hei! Helt ny på forumet, veldig hyggelig at det allerede var en gruppe for de med termin i mai. Så langt har jeg bare kjøpt en body som motivasjon og for å beholde troen på at alt går bra, fram til TUL 11/9. Hadde MA i mai, så trengte noe håndfast å se på siden jeg ikke har noen symptomer på graviditeten enda utenom mensmurringer. Men har tatt 3 positive tester så håper de er riktige :p

Back
Topp