Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingenting enda, men har jo veldig lyst! Driv forøvrig og sjekkar ut vognjungelen. Det bør vi nok kjøpe inn litt tidleg, så vi får lært bikkjene og gå ved sidan av den
Hvor gammel er hunden deres? Er så spent på hvordan det blir med baby og hund her hjemme. Hun er bare 2, og veldig aktiv
Oj9, 8, 4 og 2
Ingenting enda, men har jo veldig lyst! Driv forøvrig og sjekkar ut vognjungelen. Det bør vi nok kjøpe inn litt tidleg, så vi får lært bikkjene og gå ved sidan av den
herlig med gjennbruk! har som mål å kjøpe det meste brukt (bortsett fra bilstol og madrass)Har ikke kjøpt noe enda da vi har så mye klær fra storebror. Blir å gjenbruke det meste men kjøpe noe nytt og eget til den nye Har bestemt meg for vogn og venter på et godt kupp, men det er alt.
hærlig når pappan har en mening om vogn!Mannen visste tydeligvis veldig godt hvordan vogn han ønsket så kan hende vi har bestemt oss allerede Han ønsket seg en av retro look, oh denne likte vi begge
Vis vedlegget 333740
Ja jeg syns det var så stas! Var nesten så jeg kjøpte vogna der og dahærlig når pappan har en mening om vogn!
haha ja! har mange ganger sittet i nettbutikk og stappa den i handlekurv.. men syns det er litt tidlig å kjøpe den endaJa jeg syns det var så stas! Var nesten så jeg kjøpte vogna der og da
Enig der, var utsalg på polarn O pyret idag men mannen klarte å hale meg Inn fra å kjøpe noehaha ja! har mange ganger sittet i nettbutikk og stappa den i handlekurv.. men syns det er litt tidlig å kjøpe den enda
9, 8, 4 og 2
Her er de 11, 8, 6 og 2