Kjøp pose med knapper

caracara

Forumet er livet
Min anbefaling i dag :) har hatt en voksipose med glidelås (urban) som nå, seks år senere har defekt glidelås)(garantitid gått ut). Såg for meg at denne kunne vare i mange år, men det gjør den altså ikke. Skal du kjøpe, gå for knapper! :)

Har en gammel voksi (med knyting) og en nyere med glidelås selv.. Har du noen du vil anbefale med knapper?

Eller vognpose med glidlås midt på fremme :) mindre slitasje der enn i sidene vil eg tro :)

En glidelås kan da byttes ut! Lever den til en skomaker eller lignende, så blir den sikkert god som ny. Jeg bruker en gammel lammeskinnspose som fikk ny glidelås før vi arva den.

Knapper i vognposer er ikke anbefalt da de kan løsne og barnet kan putte de i munnen/få de i halsen.

Men de klassiske knyteposene fra voksi blir aldri ødelagt.

Knapper i vognposer er ikke anbefalt da de kan løsne og barnet kan putte de i munnen/få de i halsen.

Men de klassiske knyteposene fra voksi blir aldri ødelagt.

Fikk beskjed at de klassiske knyteposene skulle dem kun selge ut siste rest av nå. Så jeg fortet meg å kjøpe 1. De er geniale! Husker dem godt fra jeg jobbet i bhg for over 13-år siden :)

Fikk beskjed at de klassiske knyteposene skulle dem kun selge ut siste rest av nå. Så jeg fortet meg å kjøpe 1. De er geniale! Husker dem godt fra jeg jobbet i bhg for over 13-år siden :)
Skal de? :eek: hvorfor det skal tro? :confused:

Men vet man får sydd slike knyteposer på bestilling fra private, det har vi nemlig. :)

Måtte kjøpe ny etter at jeg vaska ulldyna til voksiposen på 60 grader og den krympa/blei tova. :p Men trekket med knyting er like fint, og posen er 15 år gammel! :)

Voksi har laget så mye nye poser ser jeg. Så skal sikkert gå bort fra de gamle. Jeg personlig liker ikke de nye. Men er jo smak og behag :)

Liker ikke knapper. Er jo kjedelig om den er helt ødelagt, men er det sikkert at den ikke kan repareres?

Back
Topp