Kjøp av utstyr - hvor?

Rino

Andre møte med forumet
Har så smått begynt å se på utstyr til den lille. Vogn, bilsete, seng etc.. Det finnes jo så utrolig mye, så jeg blir nesten litt forvirra! Men.... Hvor har dere best erfaring? Lønner det seg å evt handle i Sverige?

Vi har handlet litt både her og der til storesøster. Mest på Barnas hus. De har en del tilbud så bare å følge med når det kommer tilbud på akkurat det du trenger ;) Ellers har vi handlet mye brukt eller arvet :)

Vi har arvet og kjøpt en del brukt til (snart) storesøster. Mye bra på finn! Ellers er det vel bra greier både her og der - kommer jo helt an på hva du trenger! Anbefaler å se på bilstol i butikk, få forklart og vist, men kjøpe via nett hvor man finner tilbud på samme stol :)

Pleier å være mye tilbud rundt jul og nyttår på babyting, tenker å handle da på typisk barnas hus. Men har begynt å tenke hva jeg vil ha:-)

Tror knapt vi kjøpte en eneste ting til fullpris sist. Med jevne mellomrom kjører babybutikkene 20-25% på valgfri vare, så hvis en bare planlegger litt, vet hva man skal ha og slår til når tilbudene kommer kan en spare masse penger. Tripptrapp-stoler er feks "alltid" på tilbud før jul. Vanligvis koster de vel ca 1500, mens tilbudspris er rett over tusenlappen hvis jeg ikke husker feil. Det går forresten an å legge inn søk på prisjakt.no også, så får du mail når varen du er interessert i er på tilbud i en eller annen nettbutikk. Anbefales!

Back
Topp