Kjøp av bruk barneutstyr (vogner)

Love4two

Forumet er livet
Noen som har erfaring med å kjøpe brukt? Tenker for eksempel på Finn.no og andre steder. Kanskje jeg har muligheten til å kjøpe brukt gjennom jobben, men vet ikke helt. Synes egentlig at det virker tryggest på en måte å kjøpe av noen en kjenner. Vet ikke. Tenker litt på å kjøpe kombivognen brukt, men er det litt ekkelt i forhold til at andre har brukt den før oss? Er nok litt "hysterisk" der, så ikke bli helt himmelfallende [:)]

æ kjøpte mi brukt. har ikkje nån problem me d.
sælfølgeli så vil man jo ha d bæste t barne sitt men man må jo tenke litt økonomi.
dettan e jo egentli opp t kvær enkelte

ja de koster jo helt utrolig mye ny, så en skulle vunnet i lotto [:D]

kjøpte vogn me ubrukt stellevæske, bilstol, vippestol å en ubrukt bæresæle førr 2000kr
(bæresælen bi ikkje t å bi brukt sia æ har fått en babybjørn hos brodern)

når du kjøper brukt så er jo det bare til å vaske det,jeg har selv kjøpt det meste nytt,kjøpte bilsete brukt da.

du fikk jo kjempe masse til 2000 da. har sittet og tiittet litt på finn.no og de selger vogna for 3000 og så koster den 6000 pluss ekstrautstyr i butikken,d et er klart det er penger å spare

klær er helt greit å vakse, men jegvet ikke om det er mulig å få vasket bagen i kombivognene

Tror du kan rense den.. Vi har kjøpt brukt vogn, men har nye poser som babyene skal ligge i, så de ligger ikke rett på den brukte vognen. Skal kjøpe mer brukt også, men har kjøpt nye madrasser pga fare for krybbedød ved brukte madrasser.

Jeg synes også det er litt ekkelt å kjøpe brukt vogn og sånt. Det blir jo veldig mye brukt og ungene bæsjer og tisser og gulper i vognen, så jeg vil ha en ny til mitt lille gull [:D]

ORIGINAL: pebbles
men har kjøpt nye madrasser pga fare for krybbedød ved brukte madrasser.

Er det fare for krybbedød ved brukte madrasser???

Halloen.....
Vi skal nok kun kjøpe en bilstol brukt, Og det er hos vennina mi, Vil ha alt nytt til det første barnet vårt.... [:D]

kjøpte vogna vår gjennom ei på jobben.er kjempefornøyd.tautonia duo-vogn 2003 mod.ser ut som ny[:D]

Vi har kjøpt både seng og bilstol på finn.no....kjempe fornøyd med resultatet...gjenstår bare å se om knøttet er like fornøyd[:D] men vogna skal vi kjøpe ny:):)

Tror du kan rense den.. Vi har kjøpt brukt vogn, men har nye poser som babyene skal ligge i, så de ligger ikke rett på den brukte vognen. Skal kjøpe mer brukt også, men har kjøpt nye madrasser pga fare for krybbedød ved brukte madrasser.

ehh...hvor har du det i fra???

ja det har jeg oxo hørt det. noen av de gamle madrassene inneholder noe greier som ikke er bra for babyer. til førstemann hadde jeg babysvane,den var kjempe digg. denne gangen blir det ikea sin sprinfjær madrass. madrassen skal ikke være for gammel eller for kompakt,skummgummi er vist det verste.

jeg har i hvertfall ikke ville ta noen sjanser,såjeg kjøper nytt i sengen.

hei hei! det er av og til mulig å kjøpe ny bag selv om du kjøper selve vogna ny..

Anngående brukte madrasser og krybbedød trykk her les litt lenger ned på siden! Det er jo ikke så dyrt å kjøpe madrassen ny. Og du kan spare MASSE på finn, bare du kikker innom litt av og til[:)]

ORIGINAL: BflyW

Les dette HER , står om brukte madrasser....

Takk snuppa80! Har nå valgt å høre på ekspertene her jeg da..[:D][:D]

Kjøpte ny SVANE madrass vi da, tilbud på Skeidar[:)] Svane madrass til en baby, syns det var litt luksus jeg, nesten bedre enn vår egen seng vettu[:D]
Men vill ha ny etter å ha lest den artikkelen, også var den madrassen veldig kjekk....

Oi! Jeg hadde tenkt å kjøpe ny madrass uansett, nå er jeg i alle fall helt overbevist! Når man tenker seg om så hadde man vel ikke villet kjøpe brukt madrass til sin egen seng, så hvorfor ha noe dårligere til barnet.

ORIGINAL: snuppa80

ORIGINAL: BflyW

Les dette HER , står om brukte madrasser....

Back
Topp