Kjøp av brudebuketten

tassend

Betatt av forumet
Hvem kjøper den, du eller han? Noen på jobben min sier at det er han som skal velge den ut. Det er visst tradisjon. Ikke vet jeg

Det bestemmer dere helt selv. Men det heter det at mannen skal stå for den biten[;)] Her ville mannen ordne buketten til meg og jeg lot han få lov til det[:)] Han fikk med et par bilder av meg som han viste til hu i blomsterbutikken som skulle lage den. Og den ble kjempefin!!![:)][:)] Den lå i gangen i kirka da jeg kom til kirka, var ingen som hadde sett den utenom han, var så rørende, han hadde stridd å styra med blomster til meg, brudepiker, seg selv og forlover[:)] La mannen få ordne den biten nå, hvis han vil det[;)] 

Jeg har spurt ei venninne av meg om hun ville lage til meg,hvis samboeren skulle ha bestilt buketten hadde han spurt henne. Jeg sa hun fikk frie hender så blir spennende å se hva jeg får.

Her har sambo lyst til¨å fikse det, så kan bli veldig spennende å se hva det blir. Jeg skal gi han et par bilder med brudebuketter på så han får se hva slags type jeg kunne tenkt meg og farger. så da gleder jeg meg til resultatet[:)][:)]

ORIGINAL: Tyren85

Her har sambo lyst til¨å fikse det, så kan bli veldig spennende å se hva det blir. Jeg skal gi han et par bilder med brudebuketter på så han får se hva slags type jeg kunne tenkt meg og farger. så da gleder jeg meg til resultatet[:)][:)]

Send med han et par bilder av deg selv også[;)] Så lager hun/han som skal lage den noe som passer til deg. Noen er tynne,tykke,korte,lange osv[;)]

Vi gjorde det sammen, vi.... [:D] Rett og slett fordi de anbefaler at de som lager buketten, får se - eller forklart - hvordan kjolen ser ut. Og for MIN del måtte de måle lengden, siden jeg skulle ha bukett med litt "heng" på. Så vi ble enige om formen og hvilke blomster det skulle være i, sammen. Satt og så på bilder, men fant ikke noen helt 100% slik jeg ville... Så dekoratøren fikk LITT frie hender, og resultatet ble bra! [8D]

Fant en begge to likte kjempegodt; helt spesiell, men dyyyyyr... Så det ble ikke den... [8D] Skal se om jeg kan dytte opp tråden slik at dere får se...

Denne.. [:)] Er ikke så stor som den ser ut som på bildet; ca størrelse med en halv håndball eller noe slikt.

Her har sambo bestilt på egenhånd[:)] Både brudebukett og knapphullsblomster og gleder meg masse til å se hva det blir[:)][:)][:)]

Her er det jeg som bestiller den....som egentlig det maste til bryllupet. VELDIG lite engasjert han mannen min...

Mne vi var å bestilte ringene idag da[:)]Og det var det han som engasjerte seg i

Her er det jeg som bestiller blomster[:D] Bestilte de i går[:)][:)][:)][:)]
Sambo vil helst ikke vite/se noe til bryllupet[8D] Han vil bli overrasket[;)]

Her har jeg bestilt blomster!

Her er det jeg som bestiller blomstene, men det er fordi hun som lager buketten gjerne vil se et bilde av brudekjolen, og den må jo ikke sambo se, så da gjør jeg det [:D]

ORIGINAL: Rødtopp86

Her er det jeg som bestiller blomstene, men det er fordi hun som lager buketten gjerne vil se et bilde av brudekjolen, og den må jo ikke sambo se, så da gjør jeg det [:D]

Ja det har jeg også tenkt, for hun damen i butikken sa at jeg måtte ha med bilde og det får ikke han se. Det bllir vel kansje meg, vi får se, kan jo være at han har lyst selv om jeg tviler på det.

Det har jeg gjort. Jeg har rett og slett ikke fortalt han at det tradisjonelt er mannen som skal gjøre det[8D][;)]

Jeg ville bestemme selv, og sambo bryr seg minst om blomster.

Back
Topp