Kjønnsykdommer

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Det er jo veldig vanlig i dag.. og sikkert bare ikke jeg som har vært uheldig :(
Men jeg merket det med en gang og gikk til legen og fikk medisiner for det.
Er det noen som har fått avslag pga de har hatt kjønnssykdommer for mange år siden?

Det er jo veldig vanlig i dag.. og sikkert bare ikke jeg som har vært uheldig :(
Men jeg merket det med en gang og gikk til legen og fikk medisiner for det.
Er det noen som har fått avslag pga de har hatt kjønnssykdommer for mange år siden?

Nei, har ikke fått avslag på grunn av det. Ikke tenk på det. Det kan være at du mest sannsynlig må opplyse om det. Eneste du kan få avslag for er Hiv, Hep osv..

Jeg tror at så lenge du er behandlet for det så går det fint :-)
De tar tester på alt mulig sånn som må sendes inn før forsamtalen :-) jeg måtte ihvertfall det

Takk for svar :)

En prøve til Athen etter tre innsett uten noen baby å vise til avslørte at jeg har en eller annen form for chlamydia. Visstnok ikke den samme som den vanlige kjønnssykdommen, og heller ikke den vanlige skjulte, men en annen variant. Den var visst funnet hos jomfruer, og kunne komme fra offentlige toaletter eller svømmebasseng :wideyed:

En prøve til Athen etter tre innsett uten noen baby å vise til avslørte at jeg har en eller annen form for chlamydia. Visstnok ikke den samme som den vanlige kjønnssykdommen, og heller ikke den vanlige skjulte, men en annen variant. Den var visst funnet hos jomfruer, og kunne komme fra offentlige toaletter eller svømmebasseng :wideyed:

Oi sann :O Fått medisiner mot den da?

Ja, akkurat ferdig med tre ukers kur. Mannen har fremdeles en ukes tid igjen, så er vi klare for neste ferskforsøk :)

Så greit. Hva het den klamydia typen?

Hmm. Det burde vært spesifisert da
Såvidt jeg har forstått så har de spesifikke ting de sjekker for med PCR, så de har ganske spesifikke prober. De kan vel da se at de ikke har funnet nøyaktig det de lette etter, men noe som er spesifikt nok til at probene funket. Ut fra mailene deres så forsto jeg det slik at de kunne si at det var en type chlamydia, men de hadde ikke testet videre for å klassifisere den.

Men, det er noen år siden jeg jobbet med PCR, så hvis jeg har sagt noe feil så håper jeg noen retter på meg :)

Back
Topp