Kjønnsvorter!?

• Trådstarter Trådstarter Anonym12
  • Opprettet Opprettet
A

Anonym12

Guest
Igår så jeg at jeg hadde 3 vorter på kjønnsleppene! Uff!:( finnes det noe som er resept fri jeg kan bruke?

Er det stor sjanse for å få livmorkreft når man har det? Andre her som har det??

Er du sikker på at det er vorter du har? Fått en gynekolog til å se på det?
Finnes sikkert en krem for å smøre på, men det beste er å få det undersøkt og avklart at det er vorter. Og deretter få rett behandling av lege.

Nei har ikke fått gynekolog til å se på det. Men er ganske sikker på at det er det. Aldri hatt det før .

Ikke gjette. Sjekke. Med riktig medisin kan du kontrollere det. Kjønnsvorter forsvinner dessverre aldri helt.

Anbefaler deg å få lege eller gynekolog til å sjekke, slik at du kan få rett medisin. =)

Anbefaler en tur til legen ;)

Anbefaler en tur til legen ;)

Bestilte i går og skal neste uke. Men vet ikke om jeg tørr, fastlegen min er i permisjon og da er det en annen ung mann som er kjempe sjenert/flau og tørr så vidt å helse på meg. Nå skal han sjekke underlivet... Nei takk. Er det mulig å ringe og spør om en annen i steden for han? Eller går ikke det ?

Bestilte i går og skal neste uke. Men vet ikke om jeg tørr, fastlegen min er i permisjon og da er det en annen ung mann som er kjempe sjenert/flau og tørr så vidt å helse på meg. Nå skal han sjekke underlivet... Nei takk. Er det mulig å ringe og spør om en annen i steden for han? Eller går ikke det ?
Om der er andre leger tilgjengelig så :)

Jeg tenker at han sannsynligvis klarer det fint. Men du kan selvsagt spørre :)

Jeg tenker at først og fremst er han en profesjonell helsearbeider, så det bør ikek være noe problem. =)

Jeg tenker at først og fremst er han en profesjonell helsearbeider, så det bør ikek være noe problem. =)
Jaja.. Men når han nesten ikke tørr å se på deg når jeg har vanlig time..

Hvordan skal jeg fortelle kjæresten min om dette!? Føler meg skitten/ekkel! Andre som har kjønnsvorter??

Bra du fikk hjelp hos legen:)

Du må fortelle mannen det. Det er smittsomt.

Wartec er bra første medisin, ellers kan vorter fryses eller behandles med laser. Avhengig av hvor du bor i landet, så kan fastlege eller en hudlege fjerne dette med laser. Om du bor i rimelig nærhet til Oslo vil jeg anbefale Olafiaklinikken som er en klinikk for seksuelle sykdommer, de har drop in men tar også henvisninger fra leger på spesielle ting noe jeg anbefaller om vorter :)

Igår så jeg at jeg hadde 3 vorter på kjønnsleppene! Uff!:( finnes det noe som er resept fri jeg kan bruke?

Er det stor sjanse for å få livmorkreft når man har det? Andre her som har det??
Undersøk hos gynekologen din. Jeg fikk 2-3 stk rundt graviditeten. Gynekologen min sier det er veldig vanlig å få når man blir gravid. Hun iste på de og borte ble de ;)

Ikke bekymre deg,kjønnsvorter kan dukke opp flere år etter du har hatt utbrudd, så det har ingenting med utroskap å Gjøre. Forklar dette til mannen din,hvis han er oppegående så forstår han dette. Du skal ikke føle deg skitten,dette er ikke noe du kan for.Lykke til!

Back
Topp