Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble mobbet! Og ble mobbet i ganske mange år!Tenker litt sånn i de baner at dere som er imot, kanskje ikke har opplevd mobbing/kroppspress fra det motsatte kjønn i undervisningssammenheng? Jeg elsket og elsker fortsatt å svømme, og var like deppa hver gang jeg ikke deltok i svømmingen fordi jeg ble mobbet av guttene.. Krever ikke så mye ekstra tiltak å dele undervisningen..
Jeg var tidlig utviklet, fikk pupper når jeg var 10 år. Ønsker fortsatt ikke kjønnsdelt, selv om guttene kom med bemerkninger hver gang badedrakta kom på. Her må det jobbes med holdninger, ikke bare lage en rask løsning. Dessuten har jeg også opplevd at jenter kan være verre enn guttene da de gjerne er misunnelig, og da hjelper ikke kjønnsdelt uansett.Tenker litt sånn i de baner at dere som er imot, kanskje ikke har opplevd mobbing/kroppspress fra det motsatte kjønn i undervisningssammenheng? Jeg elsket og elsker fortsatt å svømme, og var like deppa hver gang jeg ikke deltok i svømmingen fordi jeg ble mobbet av guttene.. Krever ikke så mye ekstra tiltak å dele undervisningen..
Tenker litt sånn i de baner at dere som er imot, kanskje ikke har opplevd mobbing/kroppspress fra det motsatte kjønn i undervisningssammenheng? Jeg elsket og elsker fortsatt å svømme, og var like deppa hver gang jeg ikke deltok i svømmingen fordi jeg ble mobbet av guttene.. Krever ikke så mye ekstra tiltak å dele undervisningen..