Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Til dere som Ikkje vet kjønnet på barnet: Er det fordi dere Ikkje ville vite det, Eller er der fordi babyen lå slik at det var vanskelig og se???????
Eller var det andre grunner???????
Er såh spent på om vi får vite det..... [:D]
vi har ikke fått vite kjønnet ennå fordi ungen sitter på blæra og med ryggen ut mot magen.. men vi skal på ultralyd 18 januar så vi haper da at vi får vite kjønnet.. har veldig lyst til å begynne å kjøpe jente eller gutte klær..
lykke til videre..
Jordmora vi fikk på ultralyd ville ikke bruke tid på å sjekke det ho...ble litt skuffet for vi ville gjerne vite det, men vi skal antakeligvis på 3D ultralyd om en måneds tid, og da vil jeg tro vi får vite det[:)]
Den ordinære ultralyden vi var på kunne hun ikke si noe sikkert...hun hadde en anelse, men ville ikke si noe i tilfeller det var feil.... men vi ville vite det!
Vi ville ikke vite, så her venter vi spent på hvem som kommer! [:D] Må jo innrømme at jeg er litt nyskjerrig, så jeg har skjekka en del av de "kjærringrådene" *smiler bredet*
Jeg må vite det er så nyskjerring kan ikke vente.
Den kinesiske kalendere er motsatt på meg om jeg snur gutt og jente stemmer den.
Da jeg fikk sønnen min står det jente og sist også da var det også en gutt.
Går jeg ut fra motsatt nå også får jeg en gutt blir spennende og se om det stemmer da.
Vi vil vite det, men har kun vært på UL i Canada og her forteller de ikke det. Det er visst uetisk [8D] Har noe med at kineserne og indierne som bor her ofte tar abort dersom det er jente. Så da får ingen vite det da. [8|]
Satser på ny UL hjemme i Norge, blir nok andre buller da tenker jeg [:)][:)]