Kjønn

vi tenkte å vente ti fødselen etter som det er siste mann. men tror det blir enklere for oss og planlegge ting vis vi vet kjønn. vi har en del rosa å stakkars vis det kommer en gutt som må sitte i rosa bilstol osv :P

Jeg ønsker å vite, det gjør ikke sambo.. Så vi får se.. [:)]

vi vil vite det[:D] har allerede fått beskjed om at det er en gutt, men skal på ny UL i neste uke og da får vi vite mer sikkert[:)]

Har FRYKTELIG lyst å vite hvilket kjønn det er :-) Har vel litt med planlegging å gjøre.. Er første svangerskap og vi har kjøpt ny leilighet som vi skal flytte inn i i juli.. Så for vår del er det greit å kunne kjøpe inn litt i forveien :-) Etter det jeg hører er det fryktelig lite tid til shopping når nurket har ankommet [:D]

vi har valgt å ikke få vite kjønnet. vi tenker på det som en ekstra overraskelse for fødselen... spennende[:)]

Vi skal vite :) mye lettere å handle inn og forberede seg da...

Skal vite. Er altfor nysgjerrig, men skulle ønske vi ikke var det. Må jo være SÅ gøy å få vite når h*n kommer, skikkelig overraskelse. [:)]

JA vil gjerne, er alt for nyskjerrig til å vente til fødsel!

Jeg er altfor nysgjerrig!!!

Så jeg må nok vite!!!

vi skal nok vite denne gangen å :P
men sist fikk vi beskjed om jente, å ut kom en nydelig gutt, så man kan ikke være 100% sikker før ungen er ute. men artig alikavell [:)]

ORIGINAL: MitteMinda

vi skal nok vite denne gangen å :P
men sist fikk vi beskjed om jente, å ut kom en nydelig gutt, så man kan ikke være 100% sikker før ungen er ute. men artig alikavell [:)]

Hehe, det er sånt han ikke vil vite når han blir stor :P da får han komplekser for tuten sin... [:D]

Ble det guttebaby i rosa klær da? hihi

vi vil vite hva det er[:D][:D]

Back
Topp