kjønn

Pia Synnøve

Andre møte med forumet
Hei, vet dere hva dere får? Noen som ønsker seg mer det ene enn det andre. Det gjør jeg, og har veldig dårlig samvittighet for det...

Hei!
Nei, det vet jeg ikke enda, men har planer om å få vite det om akkurat en mnd! [;)] I og med at jeg har en gutt i fra før, så hadde det vært stas med en jente nå. [:)] Men jeg blir veldig glad uansett hva det blir da. [:)][;)]

Jeg må tilføye at jeg har en veeldig sterk magefølelse på at det er en jente da... Sist hadde jeg på følelsen at det ble gutt, og den gangen stemte det jo.. [;)]

Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet nei! [:)]

Vi marsmammaer er vel ikke kommet langt nok til å vite kjønn ennå, men det er nok flere som har en følelse om hva det blir. Jeg har en liten guttefølelse, og er ikke redd for innrømme at det hadde vært veldig stas med en gutt som førstefødt. Vet ikke helt hvorfor, men jeg var selv storesøster i søskenflokken- og drømte alltid om å ha en storebror.

Og så har jeg en idé om at storebrødre er snillere mot yngre søsken enn storesøstre- sikkert bare tull, men det er hva jeg har i hodet [:D]! Men jentebabyer er fantastisk skjønne, og det blir kjempestas dersom det er en liten datter som vokser inni meg også. Vi vil ikke vite kjønn på UL, syns det virker spennende å gå rundt og lure..

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet, Pia Synnøve! 

syns heller ikke du skal ha dårlig samvittighet! [:)] det er jo lov å ønske seg noe! [:)] det viktige er jo at man blir glad allikevel om det skulle vise seg å bli det motsatte av hva man ønsket seg,men det tror jeg ikke blir noe problem! [:D]  jeg tror det blir ei jente,men det er jeg tydeligvis alene om ,for absolutt alle andre tror det blir en gutt!! [:D] sikkert de andre som har rett!! [:)] har jo ei jente fra før,så det er det samme for meg! det har vært en liten kamp for å blir gravid,så jeg er mer glad for å faktisk at jeg faktisk ble det! skal nok få legen til å sladre på ul [:D]  men holder fortsatt en liten knapp på den jenta! [;)]  hva er det du ønsker deg da?

Har en veldig sterk følelse at jeg er ei lita jente inni der... Har ingen ønsker, blir glad uansett. Sambo håper på gutt tror jeg, men han sier også at det er det samme så lenge baby'n er frisk!

Har to gutter fra før og denne gangen føler eg det blir ei jente.
Får se skal spørre på UL, klarer ikke vente. [:D]
Og selv om det hadde vert artig med ei lita jente vil det ikke bli noe nedtur med en gutt til.
Det er helt spesielt med egne barn uansett [:)]

Jeg har en liten jentefølelse jeg..[:)] men så lenge baby er frsik å velskapt så er alt bra egentli..[:)]

har en gutt fra før jeg og har er nesten skråsikker på at det blir gutt denne gang også siden svangerskapet er helt likt....

men jeg skal innrømme det at jeg har veldig lyst på en jente.
vi skal ikke ha dårlig samvittighet for det synes jeg. klart jeg blir glad uansett hva det er men siden jeg allerede har en prins så har jeg veldig lyst på en liten prinsesse.
blir spennende på ul da siden jeg er sikker på at det er en gutt [:D]

Back
Topp