Kjønn?

Jeg hadde en lege på TUL, og hun sa før vi spurte at på denne ultralyden så de ikke etter kjønn, den var kun diagnostisk for å se etter avvik, så vi spurte ikke på TUL.
Synes det er ganske rart, det tar jo ikke mer tid av timen.. Min jordmor var heldigvis en veldig nysgjerrig og ivrig, så hun elsket alt hun kunne finne ut :love7

Nei?! Så sykt rar reaksjon:eek:
Så bra du har en annen på oul, håper det er greit en hyggelig som deg elsker å finne ut av alt om de små hun får se :Heartred
Takk! Ja, håper også det! Hun fant også et avvik på navlesnorfestet på OTUL og nektet å forklare meg hva det innebar, sa bare at «det skal ikke DU bekymre deg for»… Vurderer å spørre på føden om hun jobber der for i så fall vil jeg ikke ha henne i nærheten :P

Takk! Ja, håper også det! Hun fant også et avvik på navlesnorfestet på OTUL og nektet å forklare meg hva det innebar, sa bare at «det skal ikke DU bekymre deg for»… Vurderer å spørre på føden om hun jobber der for i så fall vil jeg ikke ha henne i nærheten :Pf
For en kjip JM!!! Det burde du absolutt gjøre, skriv det klart og tydelig på fødebrevet også, hvis du skal ha med fødebrev!

Takk! Ja, håper også det! Hun fant også et avvik på navlesnorfestet på OTUL og nektet å forklare meg hva det innebar, sa bare at «det skal ikke DU bekymre deg for»… Vurderer å spørre på føden om hun jobber der for i så fall vil jeg ikke ha henne i nærheten :P
Er det sant?! Hun høres ikke noe god ut, snakk med jordmoren eller legen din og få en annen! Og finner de avvik så trenger vi jo å høre litt mer enn en liten kommentar :eek:
Huff <3

Noen opplevd å få vite feil kjønn på OUL? Tør jeg å handle inn?
Jeg har ikke opplevd det selv. Her har det stemt alle gangene. Men vet av noen som fikk vite at de skulle ha jente også kom det en gutt. Det er vel mer sjeldent de tar feil andre veien etter hva jeg har skjønt. Virket de usikre på OUL? Stemmer det med evt magefølelse? Eller er du bare redd for at det skal skje? Det er jo ikke ofte de tar feil, så jeg ville i utgangspunktet stolt på det de sa om du ikke har grunn til å ikke gjøre det. Evt kjøpt den minste str i nøytrale farger.

Jeg har ikke opplevd det selv. Her har det stemt alle gangene. Men vet av noen som fikk vite at de skulle ha jente også kom det en gutt. Det er vel mer sjeldent de tar feil andre veien etter hva jeg har skjønt. Virket de usikre på OUL? Stemmer det med evt magefølelse? Eller er du bare redd for at det skal skje? Det er jo ikke ofte de tar feil, så jeg ville i utgangspunktet stolt på det de sa om du ikke har grunn til å ikke gjøre det. Evt kjøpt den minste str i nøytrale farger.
Takk for svar. Jeg har to gutter fra før, og de sa på OUL at dette er en jente, så jeg vet ikke om jeg tør å ta innover meg alle følelsene det gir å evt få oppleve en jente

Takk for svar. Jeg har to gutter fra før, og de sa på OUL at dette er en jente, så jeg vet ikke om jeg tør å ta innover meg alle følelsene det gir å evt få oppleve en jente
Jeg sitter akkurat med samme følelser som deg. Vi har 5 gutter fra før. Og nå har de sagt på 2 ultralyder at det er en jente vi venter nå. Men føler det er for godt til å være sant. Klarer ikke helt å la det synke inn.

Jeg har en venninne som først fikk to gutter og så en jente. Jenta blir 15 i år. Guttene 16 og 17 år. Hun var i ekstase da hun fikk vite at hun skulle ha jente. Hun trodde hun fikk en gutt til.
Jeg hadde nok følt det samme om jeg fikk beskjed om at jeg ventet gutt. Jeg har 3 jenter fra før, og venter nå jente nr 4 :playful:

Jeg forstår deg sååå godt! Har to gutter fra før. Fikk vite at det var jente i uke 13, men stolte ikke på det i tilfelle det skulle vokse ut noe :smiley-ashamed004 Så tok privat ul noen uker senere, fortsatt jente, OUL - jente og enda en privat ul etter det og da sa de at det var 101% jente og at det var umulig at hun plutselig skulle bli gutt nå ved uke 21:hilarious: Jeg gråt da jeg stod i jenteavdelingen og valgte ut klær, det har fortsatt ikke gått opp for meg eller mannen min.

Så du må nok bare tro på det og ikke minst glede deg, selv om det føles helt urealistisk :Heartpink

Jeg forstår deg sååå godt! Har to gutter fra før. Fikk vite at det var jente i uke 13, men stolte ikke på det i tilfelle det skulle vokse ut noe :smiley-ashamed004 Så tok privat ul noen uker senere, fortsatt jente, OUL - jente og enda en privat ul etter det og da sa de at det var 101% jente og at det var umulig at hun plutselig skulle bli gutt nå ved uke 21:hilarious: Jeg gråt da jeg stod i jenteavdelingen og valgte ut klær, det har fortsatt ikke gått opp for meg eller mannen min.

Så du må nok bare tro på det og ikke minst glede deg, selv om det

Back
Topp