Kjønn?

HappyMommy

Betatt av forumet
Novemberlykke 2018
Kanskje det fortsatt er litt tidlig, men har noen allerede fått vite kjønn? Hvor langt var du på vei? Fikk du vite det via nipt eller ul? :Heartpink:Heartblue

Tok nipt på fredag og får vite kjønn på nyåret. De sa tidligst 02.januar, men mye mulig vi får vite det rundt 7-8 januar. Tenker å ha en liten gender reveal med nærmeste familie og noen venninner. Jeg er nå 11+5 ut fra siste ultralyd på fredag :Heartpink

Jeg var på tidlig ultralyd i dag. Er 13+2 i dag og da kunne jordmor melde at det er en liten gutt som ligger i magen Jeg har en gutt fra før, så da er det tydelig at jeg skulle bli guttemamma❤️ jeg tok nipt test pga alder, men de sa ingenting om at man kunne få vite kjønn gjennom den.

Jeg var på tidlig ultralyd i dag. Er 13+2 i dag og da kunne jordmor melde at det er en liten gutt som ligger i magen Jeg har en gutt fra før, så da er det tydelig at jeg skulle bli guttemamma❤️ jeg tok nipt test pga alder, men de sa ingenting om at man kunne få vite kjønn gjennom den.
Gratulerer med en gutt! Får vite kjønn via blodprøver fra nipt test i Sverige. Er ikke lovlig i Norge via blodprøve

Back
Topp