Kanskje det fortsatt er litt tidlig, men har noen allerede fått vite kjønn? Hvor langt var du på vei? Fikk du vite det via nipt eller ul? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ble altså så ekte nå som vi vet kjønnet. Var i tillegg på TUL i helgen og bare det at hun ligger og ‘danser’ og suger på tommelen. Ble så rørt! Jeg er 13+1 i dag. Ble satt tilbake 4 dager.
I Sverige er det lovlig å vite kjønn via blodprøver, men hvis du tar nipt i Norge tror jeg ikke du får vite det da det ikke er lovlig i NorgeFår alle vite det på nipt? Jeg skal ta i dag, får dekket pga alder
Ah ok, tusen takk for svarI Sverige er det lovlig å vite kjønn via blodprøver, men hvis du tar nipt i Norge tror jeg ikke du får vite det da det ikke er lovlig i Norge

Gratulerer! Stemte det med magefølelsen din?Blir en liten jente![]()
Takk! Ja gjorde detGratulerer! Stemte det med magefølelsen din?
Min mor hadde ganske like symptomer som meg når hun ventet megGratulerer med en gutt! Får vite kjønn via blodprøver fra nipt test i Sverige. Er ikke lovlig i Norge via blodprøveJeg var på tidlig ultralyd i dag. Er 13+2 i dag og da kunne jordmor melde at det er en liten gutt som ligger i magen Jeg har en gutt fra før, så da er det tydelig at jeg skulle bli guttemammajeg tok nipt test pga alder, men de sa ingenting om at man kunne få vite kjønn gjennom den.