Kjønn

Vinterbabyx2

Betatt av forumet
Hva sier magefølelsen din at du får med tanke på kjønn? Har du forsøkt andre metoder for å «spå» kjønnet, og hva ble resultatet? For eksempel kinesisk fødselskart, Ramzy-metoden, ring med hårstrå-metoden, natron-testen osv.

Gjerne tips om eventuelle andre kjerringråd eller metoder som muligens kan gi en indikator på kjønn.:knegg:

I følge kinesisk fødselskart og ring-metoden så blir det jente denne gangen. Begge metodene stemte på storebror, så det blir spennende å se om det er riktig denne gangen også. :happy:

Hun Ashlee på etsy som mange prøvde i prøverforumet har spådd gutt, hun hadde rett på jente sist.

Kinesisk kalender sier jente, den tok feil sist.

Magefølelsen min sier at det er gutt, men håper på jente. Har liksom alt klart til jente og det hadde vært fin symbolikk om det ble en lillesøster ❤️

Ingen magefølelse, har ikke tro på noen av kjønnene :laughing002

Kinesisk fødselskart sier gutt, men dette kartet har stemt kun 1 av 6 ganger. Vi har én gutt og resten jenter :angelic:

Føler jente, men blir akkurat like glad for begge :love017 Veldig spent på om jeg har rett da. Mulig jeg bare tenker det fordi ALLE rundt oss har fått gutter nå og jeg vil skille meg litt ut :hilarious:

Jeg har veldig magefølelse på gutt :Heartblue Blir glad for begge selvfølgelig!
Kinesiske fødselskart finnes det så mange forskjellige av, og har sett både gutt og jente på de, flesteparten av de sier gutt, men den på forumet her sier jente. Men det blir spennende å se om intuisjonen har rett! :happy:

Tror det er jente, siden symptomene er like som når jeg hadde jenta mi i magen. Evt. tvillinggutter:gen054

Magefølelsen sier jente, alltid gjort. Kinesisk fødselskart sier også jente

Magefølelsen sier jente, alltid gjort. Kinesisk fødselskart sier også jente
Men med det sagt.. Jeg er lykkelig uansett kjønn. Etter så mye slit, så er det viktigste at det ender opp med et barn

Magefølelse på jente Har en av hver fra før, så her spiller det ikke så stor rolle.

Prøvde meg på ring og hårstrå testen. Ringen gikk i sirkler, partner har fått et blaff om at han føler jente, og kinesisk fødekart sier jente, så blir spennende å se om noen uker!

Tenker positivt om begge kjønn, de har ulike utfordringer til ulike stadier i livet. Har alltid sett for meg en liten jente når jeg har tenkt på fremtiden, men det siste året har tanken om gutt faktisk streifet meg mer enn jente :shy:

Samtidig som jeg begynte å føle på at jeg var gravid, fikk jeg en spontan følelse av «dette er en gutt»

Har alltid vært spent på kjønn, og alltid hatt en følelse. Det har stemt på alle tre guttene. Denne gangen har vi snakket og planlagt en til som om det skulle være gutt, så enn så lenge har jeg ingen følelse av hva det kan være.. Selv håper jeg veldig på en fjerde gutt i flokken vår :Heartblue Men jeg vet med meg selv at jeg blir overlykkelig uansett hva som dukker opp.

Magefølelsen sier jente. Blir glad uansett kjønn så lenge det er en frisk baby❤️

Back
Topp