Kjønn?

T.C

Flørter med forumet
Hvilket kjønn tipper dere her?:) 11+4 i går, så fortsatt veeeldig tidlig.
 

Vedlegg

  • IMG_9794.jpeg
    IMG_9794.jpeg
    261 KB · Visninger: 29
  • IMG_9793.jpeg
    IMG_9793.jpeg
    263,6 KB · Visninger: 28
Ingenting ved bildet som viser den delen av babyen som indikerer kjønn.
 
Ånei.. hva som indikerer det da? Trodde det var den «tippen» som du ser nederst
 
Ånei.. hva som indikerer det da? Trodde det var den «tippen» som du ser nederst
Det er vel navlestrengen?

Eller tar jeg helt feil ?

For lenge siden jeg var opptatt av slikt innser jeg.
 
Last edited:
Hva får dere til å gjette jente, forresten ?
 
Tror nok ikke nødvendigvis man må ha et bilde underifra, nei :)
 

Vedlegg

  • IMG_9798.jpeg
    IMG_9798.jpeg
    906,3 KB · Visninger: 19
Men må du ikke ha et litt større foster for å se det da ?

Jeg tar til meg at man ikke trenger det underfra, slik de nub-terori-tankene jeg kjente til, men 11 uker ?

Men spennende å se hva dette blir.
 
Jo, godt mulig :) Men bare lurte om noen ville gjette eller hadde noen tanker
 
Må være minst 12+0, ellers ser de ut som jente før det❤️
 
Jeg må bare beklage at jeg skrev det om "feil" bilder, den tid jeg drev og fikk barn var det andre bilder man så på og en annen "tolkningsteori" man benyttet så dette med den vinkelen er nytt for meg, jeg burde holdt meg unna tråden, jeg er jo åpenbart ikke oppdatert.

Beklager. Jeg begynner å bli gammel.
 
Blir spennende! Han vi var hos tippet også jente ut i fra det han så da, men han sa at det fortsatt var veldig tidlig og at det plutselig kunne vise seg å være gutt også. Men akkurat ut ifra bildene trodde han at det ble en jente☺️

Dere som går gravid nå og har vært på 12 ukers tidlig ul på fødeklinikken- tipper de kjønn allerede da dersom de har mistanke?

For ordens skyld- kjønn har absolutt ingenting å si for oss, men synes jo det er et gøyt «tema»☺️
 
Det er for tidlig å si noe om kjønn dessverre, alle ser ut som jenter. I noen få tilfeller kan man kanskje se gutt en dag eller to før uke 12 hvis det er en som er litt frempå i utvikling, men det er ikke vanlig. Jenter kan bli til gutter helt frem til 12+5 sånn egentlig. Alle vil se ut som jenter før uke 12, så det at dette ser ut som jente betyr ikke at det er det dessverre.

Hva sier magefølelsen deg? :)

På tidlig ultralyd hos oss så brukte de ikke tid på kjønn selv om jeg var i uke 13, så måtte bestille privat ultralyd etter hvis jeg ville vite kjønn før ordinær ultralyd. Vi fikk vite 12+3 på de to forrige og det stemte med det de sa :)
 
Back
Topp