Kjønn

Lillemo123

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
✨️Julestjernene2023✨️
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Merker jeg begynner å bli veldig utålmodig her:bookworm: Altså bare for gøy.. Her er greia;

På otul 12+4 så var gyn 98% sikker på gutt, mente han så både penis og pung. Han er veldig dyktig på kjønn. Han sa selv at han aldri (som han vet om) har tatt feil når han gjetter gutt så tidlig, men tatt feil hvis han tror det kan være jente.

På oul 18+5 så lå lille veldig dårlig til og var kjempe vanskelig å se kjønn. Men hun sa flere ganger at det så ut som jente. Men så så hun plutselig penis og pung, før hun igjen ble usikker og snakket om jente:laughing002:laughing002

Jeg så selv glimt av to hvite lange streker, som gjorde meg veldig sikker på jente.. Men nå når jeg ser litt rundt på andre ultralyd bilder så gjenkjenner jeg ikke di type strekene jeg så som skal indikere jente:hilarious::playful:

Så nå lurer jeg på om det fortsatt er en liten guttebass inni her:Heartblue Hmmm:think005

Nå skal det sies at både jente og gutt er like velkommen altså:Heartred Kjenner jeg bare er så altfor spent på å vite, og skal ikke inn til ny ultralyd før 4 august. Har jo trodd gutt nå i 6 uker, så blir en omstilling kjenner jeg om det plutselig er ei lita jente:Heartpink

Mitt tips er å legge ut ultralyd bildet ditt på gruppen her som heter

Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien. ☺️

Mitt tips er å legge ut ultralyd bildet ditt på gruppen her som heter

Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien. ☺️

Er nok ikke så mye hjelp i det:playful:
Er vist en «skull theory” også og den mener jeg venter jente:hilarious:
1689539504416.jpeg

Synes det ser ut som gutt ut ifra det nederste bildet :Heartblue :love7

Er nok ikke så mye hjelp i det:playful:
Er vist en «skull theory” også og den mener jeg venter jente:hilarious:
Vis vedlegget 410406
skallen kan være preget av genetiske trekk. nub theory er jo hva ultralydlegen også bruker for å se kjønn før pung og kjønnslepper er synlige. har du bilde fra oul også? tidlig ultralyd ser ut som gutt. kort og høy vinkel på nub. jenter har mye lengre nub enn det der.

skallen kan være preget av genetiske trekk. nub theory er jo hva ultralydlegen også bruker for å se kjønn før pung og kjønnslepper er synlige. har du bilde fra oul også? tidlig ultralyd ser ut som gutt. kort og høy vinkel på nub. jenter har mye lengre nub enn det der.
Bilde du kommenterte på er bildet i fra oul, så dessverre ikke noe å se der.

I og med at det var så vanskelig å se kjønnet på oul så vill jeg tro det fremdeles er gutt utifra otul var 98% sikker.

Blir ei jente:Heartpink

Back
Topp