Kjønn

• Trådstarter Trådstarter J
  • Opprettet Opprettet

J

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Vårspirene 2021
September To Remember 2022
I følge kinesisk fødselskart vente eg gutt denne gangen. Har to jenter fra før så hadde vært fint med gutt.

Vedlegg

• Screenshot_20200815_094316_com.huawei.browser.jpg
    Screenshot_20200815_094316_com.huawei.browser.jpg
    25,6 KB · Visninger: 71
Den viser jente for meg. Er det magefølelsen min sier også og det jeg ønsker mest. Bare må ikke bli skuffet hvis jeg får en gutt til :rolleyes:

I følge kartet jente, men det sa jente sist også, og har en gutt :)

Ifølge kartet blir det gutt - men stoler ikke på det:joyful:.. For med jenta mi sa det også gutt, og med gutten sa det jente:joyful:.. Har ingen klar følelse på hva jeg tror skjuler seg der inne enda, men det vil forhåpentligvis tiden vise:happy:

I følge den skal jeg få gutt. Men når vi fikk vår gutt viste denne jente, når vi fikk jenta vår viste denne gutt :smiley-bounce012 Så da blir det vel jente denne gangen :laughing025 Men det får vi vite når babyen blir født :) Flere som ikke skal vite kjønn på forhånd?

Har to jenter fra før av, kartet sa gutt begge gangene. Denne gangen viser den at det skal bli jente og det tror jeg på :hilarious:

Hvis denne skulle stemt, måtte mannen kun ha produsert jente-sædceller i nesten et år... Skal vel godt gjøres, det er noen milliarder av dem :p

Både ringtest og kinesisk kart sier jente. Jeg har også en sterk magefølelse på at det stemmer. Blir spennende å se!

Stemte første gang, da ble det gutt. Sist stemte det ikke, da sa det jente, men ble gutt. Denne gang sier det gutt, men håper på jente nå.. :dummy::dummy::dummy1:

Det finnes en del morsomme YouTube-videoer hvor de tester ut alle mulige kjerringråd for å gjette kjønn. Søk på "gender old wives tales" etc :)

Den sier jente for meg og den stemte sist. Jeg har for øvrig følelsen av at det er ei jente inni her også. :D

Den sier gutt på meg. Sist sa den jente, men det var en liten gutt. Har ikke fått noe sånn veldig følelse enda, men har kanskje en liten følelse på jente. Og det er fordi formen hittil er såpass annerledes kontra det forrige svangerskapet.

Den sier jente for meg og den stemte sist. Jeg har for øvrig følelsen av at det er ei jente inni her også. :D
Har lyst på gutt eg, og har litt følelse på det. Har ei venninne som alltid tipper rett (i følge hu sjøl ihvertfall) og hu e fast bestemt på gutt på meg denne gangen. Men har ein svigerfar som har sagt me får 3jenter før eventuelt gutten kommer

Ifølge kartet blir det jente denne gangen, er også det jeg tror jeg får - ifølge magefølelsen!
Første og andremann er riktig ifølge kartet så blir spennende å se!

Jeg har på følelsen av at det er en gutt denne gangen, men det blir spennende å se! Tørr ikke si det til mannen da, han håper så inderlig på gutt at jeg vil ike skuffe han. Magefølelsen stemte på første :)

Back
Topp