Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
var i sjokk i mange dager 
Jeg er så sikker på at vi får enda en gutt.
Jeg har to gutter fra før, og han en gutt fra før.
Noen her som har en formening om hvilket kjønn det blir?
Jeg har begynt å strikke og gjør klart for å legge på "guttedetaljer"  Så sikker er jeg![]()
Huset letter snart av testosteron allerede liksom

Jeg er så sikker på at vi får enda en gutt.
Jeg har to gutter fra før, og han en gutt fra før.
Noen her som har en formening om hvilket kjønn det blir?
Jeg har begynt å strikke og gjør klart for å legge på "guttedetaljer"  Så sikker er jeg![]()

Siste 2 graviditetene har vært gutter så om UL viser jente blir jeg ganske sjokka
Trodde først jente, men ombestemte meg
Med mini var jeg skråsikker på gutt hele veien, drømte jeg fikk en gutt før jeg visste jeg var gravid- det stemte. Kinesisk fødselskart viste også gutt. Denne gangen viser den jenteJa, letter snart her ogsåSlik er det her ogsåMed at jeg har to gutter fra før og han en
Det kommer helt sikkert en gutt til
Huset letter snart av testosteron allerede liksom
![]()
Ja, er jo det da at man blir så sikker, så får man jo sjokk om det er det andre kjønnetJeg har to gutter og ble gravid i 2018 med termin Februar 2019. Jeg VISTE at det var gutt jeg også. Så Fikk helt sjokk på ul da jeg ikke så den tissemannen jeg satt å leita etter. Ble jente gitt. Gråt jeg, trodde ikke det var jente som skulle komme. Sambo å alle andre mente jente men jeg var skråsikker på gutt.
Denne gangen skal vi ikke vite det![]()

har en jente følelse denne gangen men de hadde eg sist også og de blei gutt, har litt lyst til og ikkje vete ka de er men samboer vil, er jo de som er mest praktisk også med tanke på å gjøre klart og vaske klær og slikt