Kjønn

Vil dere vite kjønn?

• Ja

Votes: 60 92,3%
  • Nei

Votes: 4 6,2%
  • Usikker

Votes: 1 1,5%

• Antall som har svart
    65

Silisi

Blir kjent med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Vil dere vite kjønnet? Har dere noen følelse på hva som befinner seg der inne?

Har ul på mandag (da 15+1) og er såå spent på om vi får vite kjønn. Det viktigste er jo selvfølgelig at alt står bra til så ikke krise om vi ikke får vite. Likevel sliter jeg litt med å begynne å kjøpe ting før jeg vet, haha! :smiley-ashamed008

Hadde likt spenningen med å ikke vite, men er altfor nysgjerrig. Dessuten synes jeg det er lettere å bli kjent med den lille i magen når jeg vet kjønn.

Blir nok og vite kjønn, da jeg syns di fleste kjønnsnøytrale klærne er lite fine. Har visst kjønn med begge de andre 2

Vil vite, ja. Mest for å kunne kjøpe inn diverse klær og utstyr som ikke nødvendigvis må være kjønnsnøytral. Er og aaaalt for nysgjerrig til å måtte vente :D

Jeg var heelt sikker på at det var en gutt, mannen mkn og. Men vi fikk vite at det var en jente:Heartred
Men ja, man blir bedre kjent når man får vite kjønnet, og har allerede kjøpt mye rosa.

Er alt for nyskjerrig til å ikke vite. :D
Har en liten følelse på jente, så blir spennendes å se. :joyful:

Jeg skal også på ul på mandag (15+0). Vil vite kjønn dersom det er mulig. Altfor nysgjerrig til å la være. Synes det er koselig å kunne si "han" eller "hun", tenke på enten gutte- eller jentenavn. Og selvfølgelig kjøpe inn litt klær, selv om jeg liker de fleste farger på begge kjønn, må ikke være blått eller rosa. Litt lei av kjedebutikkene hvor jenteavdelingen bugner av rosa/lilla blomster, alt er sukkersøtt. Mens guttedelen er mørk og "tøff". Handler derfor som regel på nettet :)

Vi vil gjerne vite det denne gangen også, har ultralyd 9/3 og syns det virker sååå lenge til:p Vi har både guttenavn og jentenavn klart. Noe sier meg at det blir ei frøken til, så det blir spennende å se. Venter med å kjøpe klær og maling til soverommet til etter oul☺️

Jeg kunne tenke meg å vite, men mannen vil at det skal være en overraskelse. Det er egentlig ikke så viktig i og med at vi ikke trenger å kjøpe noe så jeg har begynt å helle mot å ikke vite.

Meeen, jeg jobbet tidligere med ultralyd så spørs om det er mulig å holde det hemmelig..

Jeg er kjempespent på å få vite kjønnet! Men kjæresten vil ikke vite det :confused:

Jeg er alt for nysgjerrig og spent til å ikke vite. Har egentlig alltid tenkt at jeg får jente, men har fått så guttefølelse etter jeg faktisk ble gravid, så vi får se hva de sier på OUL. Var naturligvis for tidlig på TUL 10+2.

Jeg valgte bevisst å ikke vite forrige gang. Var kjempe spennende å se hva som kom. Denne gangen klarer jeg nok ikke å vente.

Jeg valgte bevisst å ikke vite forrige gang. Var kjempe spennende å se hva som kom. Denne gangen klarer jeg nok ikke å vente.
Jeg synes det er så imponerende altså! Dette er nr 3 å har visst med begge to tidligere. Kan tenke meg det er helt spesielt å ikke vite :Heartred

Vi ville ikke vite sist og skal ikke vite denne gangen. Verdens beste følelse når mannen sa navnet hans så jeg visste det ble en gutt:Heartred Så verdt å vente syns jeg!

Jeg synes det er så imponerende altså! Dette er nr 3 å har visst med begge to tidligere. Kan tenke meg det er helt spesielt å ikke vite :Heartred
Ja det er det, men kjenner samtidig at jeg ikke klarer å vente denne gangen.

Her har vi ikke helt bestemt oss enda. Jeg har litt lyst å ikke vite denne gangen, mens mannen er veldig nysgjerrig og vil vite.
Klær har hvertfall lite betydning her ifht kjønn. Vi har masse slags fine klær liggende fra storesøster i alle slags fine farger, og om vi får gutt så tror jeg neimen ikke at tissen faller av fordi han har på seg noe rosa altså. Er litt imot det at det skal deles så voldsomt inn i "guttefarger" og "jentefarger".

Vi fikk tidlig vite at det 99% sikkert er ei jente, så da slipper vi å tenke ut masse guttenavn og sånt. Vanskelig nok å finne jentenavn. :)

Her har vi ikke helt bestemt oss enda. Jeg har litt lyst å ikke vite denne gangen, mens mannen er veldig nysgjerrig og vil vite.
Klær har hvertfall lite betydning her ifht kjønn. Vi har masse slags fine klær liggende fra storesøster i alle slags fine farger, og om vi får gutt så tror jeg neimen ikke at tissen faller av fordi han har på seg noe rosa altså. Er litt imot det at det skal deles så voldsomt inn i "guttefarger" og "jentefarger".
Absolutt enig med deg, men det er stadig veldig inndelt.. Kunne selvfølgelig kjøpt et rosa babynest selv om det kanskje er gutt, men samtidig hadde jeg nok kommet til å gått for noe nøytralt hadde jeg ikke visst. Da tenker jeg selvfølgelig på det som man kjøper nytt - ikke det man arver.. Synes det et vanskelig når nesten alt er så «kjønnsdelt».

Vi fikk tidlig vite at det 99% sikkert er ei jente, så da slipper vi å tenke ut masse guttenavn og sånt. Vanskelig nok å finne jentenavn. :)
Åh, så gøy! Vi har allerede jentenavn klart, men ingen guttenavn. Holdt på å bli gal av å tenke på det så nå har jeg bare lagt bort alt av navn til vi vet, haha!

Selv vil jeg vite, og den første stunden ser du jo ikke forskjell på en påkledd jente og gutt, da er det greit med forskjellige farger :rolleyes:

Back
Topp