Kjønn

Chajo

Andre møte med forumet
jaaa, har du fått vite kjønnet? :dummy1::dummy:
Får forhåpentligvis vite imorgen tidlig og får jo ikke sove er så spent :blob5

Fikk du det kjønnet du følte det var eller ble det omvendt?
Jeg har følt jente siden dag 1, så veldig spent! :bunny

Vi har ikke fått vite enda :)

Fikk vite det idag!! Var akkurat det jeg trodde. Fått rett begge gangene.

Vi fikk vite denne uka da vi var på tul, akkurat det jeg hadee en feeling på :)

Vi har fått en sterk indikasjon, men må dobbeltsjekke på OUL. Motsatt av det jeg trodde.

Må vente helt til OUL 23. mai før vi får vite :) Føles uendelig lenge til!

It’s a girl :p:dummy1::dummy1::dummy1::gen014

Ho var helt sikker, men gleder meg til oul bare for å høre hva de mener da!

Jaa! Jeg fikk egt time 21 mai men dro til privat :p er så utolmodig, hahaha

Jeg får nok smøre meg med tålmodighet ettersom en ekstra tur til tannlegen tok et solid jafs av sparekontoen. Jaja, ikke lenge til vi entrer mai måned, og da flyr forhåpentligvis dagene avgårde :joyful:

Jeg håper jeg klarer å gå gjennom hele svangerskapet uten å vite :happy:

Vi vet ikke enda. Var på tul 16 april, men babyen lå litt dårlig til så hun klarte ikke å se hva det var. Må bare smøre meg med tålmodighet frem til oul 14 mai. Er ikke så lenge igjen nå, selv om det til tider føles som en evighet til :joyful:

Vi var på tul i uke 12+3 og da var jordmor ganske sikker på at det blir gutt denne gangen! Jeg er spent på om det fortsatt er gutt på oul 21.mai :):):)

Vi var på OUL på torsdag og fikk vite at det var gutt :) Det var også det som ble antydet 12+3 og det jeg har trodd hele veien. ❤️

Jordmoren mente på det var en jente da jeg var på tidlig ul i uke 12. Men at jeg måtte ta det med en klype salt og få en second opinion når jeg skulle til ordinær ultralyd. Nå har jeg 2 gutter og 1 jente fra før og har vært mye mer dårligere med jenta. Og denne gangen har vært verst av alle graviditetene. Så vi venter i spenning til slutten av mai til ordinær ultralyd :)

Rett under tre uker til oul - blir spennende om lille vil vise seg eller er sjenert

Fikk vite jente på tul i uke 15, har hatt følelse av gutt, men ikke vært like sikker som med de andre :)

Spent på å få det bekreftet på oul, regner med det er rett, men man vet aldri!

Fått bekreftet kjønnene på OUL. Stemte med det som vart sagt 15+6 :)

Jordmor sa jente så får se når oul kommer :)

Back
Topp