Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende, men tipper det noen kanskje kan tror er pungen at det er navlestrengenJordmor tippet at det var en gutt men jeg har så jentefølelsegleder meg til oul for å finne ut
Jente kanskje, ser to hvite streker
Ikke i den vinkelen dette bildet er tatt i Da er det snakk om bilder tatt fra siden og en skal ta se på streken ved ryggraden og hvilken vinkel streken opphenfor ligger i forhold, parallelle er lik jente, skrått oppover er lik guttVi fikk beskjed om at det er to hvite streker på både gutt og jente og at før uke 13 må man se på vinklene på strekene! Etter uke 13 er det pungen som avgjør
Ikke i den vinkelen dette bildet er tatt i Da er det snakk om bilder tatt fra siden og en skal ta se på streken ved ryggraden og hvilken vinkel streken opphenfor ligger i forhold, parallelle er lik jente, skrått oppover er lik gutt
Har studert en del ultralydbilder siden dette er tredje barnet, syns det er så spennende Såg selv på oul at det var jente med nummer toAh! Okey! Du kan dette bedre enn meg
Jeg håper at det er ei jente som gjemmer seg inni magen men har to gutter fra før så liten sjanse, men lov å håpe Har ikke oul før 02.01 så føler at det er veldig lenge å vente til. Svangerskapet er helt annerledes enn de to første men etter å ha lest så mange artikkler og diverse forumer så har det lite å si da det kan være same kjønn uansett.Har studert en del ultralydbilder siden dette er tredje barnet, syns det er så spennende Såg selv på oul at det var jente med nummer to
Tenker det har lite å si ja, syns det er annerledes denne gangen, men har vært ulikt de to andre gangene og Har gutt og jente fra før og er spent på hva det blir denne gangen, har en liten følelse på at det er en jente Skal på oul 28 desember, så heldigvis ikke så alt for lenge tilJeg håper at det er ei jente som gjemmer seg inni magen men har to gutter fra før så liten sjanse, men lov å håpe Har ikke oul før 02.01 så føler at det er veldig lenge å vente til. Svangerskapet er helt annerledes enn de to første men etter å ha lest så mange artikkler og diverse forumer så har det lite å si da det kan være same kjønn uansett.