Kjønn?

Lykketroll1

Forumet er livet
Vi som prøver :)
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
Noen som har fått vite kjønn? De som er lengst på vei begynner jo nå å komme inn i en tidlig periode hvor kjønn kan oppdages på UL❤️

Vi fikk vite i går at det blir ei lita jente❤️ 13+2 i dag.

Utrolig at de kan se det så tidlig i dag spesielt at de venter jenter for det pleie jo være litt vanskeligere.
Da lure eg på om du testa Ramsey teorien eller noen av de andre og evt hvilket resultat gav det deg? Bare nyskjerrig på om det stemte asså hehe

Utrolig at de kan se det så tidlig i dag spesielt at de venter jenter for det pleie jo være litt vanskeligere.
Da lure eg på om du testa Ramsey teorien eller noen av de andre og evt hvilket resultat gav det deg? Bare nyskjerrig på om det stemte asså hehe

Her har faktisk ramzi og det kinesiske verdenskartet stemt! Hun sa hun var veldig sikker, men selvfølgelig ingen garantier. Men hvis det blir gutt måtte jeg ta kontakt med henne å gi beskjed, så hun kunne lære seg noen nye triks. Haha.

Håper de klarer å se kjønn den 19 november når jeg skal på DUO UL, dersom de ikke ser det da håper jeg de klarer å se det den 20 desember når jeg skal på OUL

Håper de klarer å se kjønn den 19 november når jeg skal på DUO UL, dersom de ikke ser det da håper jeg de klarer å se det den 20 desember når jeg skal på OUL

Hvor langt er du på vei 19.nov da?

Vi får svar på blodprøven fra NIPT testen i midten/slutten av neste uke og da får vi vite kjønn også. Da oppdaterer jeg. Også spent på om ramzi teorien stemmer, den sier gutt.

Vi får svar på blodprøven fra NIPT testen i midten/slutten av neste uke og da får vi vite kjønn også. Da oppdaterer jeg. Også spent på om ramzi teorien stemmer, den sier gutt.
Spennende!! Oppdater gjerne her

Var på ul i uke 12 og da sa hun d var for tidlig. Skal på ny neste uke og er så spent på om hun kan se d da ❤

Var på ul på torsdag, da var jeg 11+1. Prøvde meg på nub-testen, men mulig det var for tidlig. Får vente å se :)

Skal på ul nå på fredag, da er jeg 14+2 så håper virkelig de kan se det da, ramziteorien sier jente, så veldig spent [emoji5] oppdaterer da [emoji5]

Back
Topp