Kjønn?

Tonemor87

Glad i forumet
Noen som har en følelse allerede? :P
Gubben har klokkertro på jente, jeg har magefølelse på gutt :D

Har en følelse på en jente til, men jeg tror på en måte gutt :p haha. Spiller ingen rolle, så lenge svangerskapet går bra og barnet kommer er jeg lykkelig <3

har jeg lov å si jeg håper på jente??? nei ingen følelse helt ennå...men kommer nok med tiden... og grunnen til jeg håper på jente er at jenten skal kalles opp etter de to viktigste damene i min og min mann sitt liv.. (hans bestemor som er nå desverre gått bort og mest sansynlig min bestemor på farsiden)

Jeg har jentefølelse, og med 3 gutter i hus så ligger jo håpet der, selv om fornuften sier enda en gutt <3 men alt blir elsket like mye :)

Jeg har jentefølelse, og med 3 gutter i hus så ligger jo håpet der, selv om fornuften sier enda en gutt <3 men alt blir elsket like mye :)
Hadde blitt veldig rart om det er ei jente inni der, er så innstilt på at vi bare får gutter :P Som du sier, blir elsket uansett kjønn <3

Vi har en gutt fra før :) denne gangen tror jeg nesten det er en jente (eller at fosteret ikke utvikler seg for jeg føler meg stikk motsatt enn sist), men siden det er så kort alder i mellom dem håper jeg nesten på enda en gutt & lekekamerat <3

En dag sier jeg jenta mi, dagen etter gutten min:smiley-bounce022
Mannen sa hele tiden det er en gutt nå sier han jente og :)

Det ble jente sist. Magefølelsen sier jente denne gangen også, selv om det hadde vært hyggelig med en liten gutt nå. Men det spiller tross alt ingen rolle. Håper først og fremst på et velskapt barn til :-)

Jeg snakket om fosteret i går, og holdt på å si gutten vår til den vordende far, har jo to jenter fra tidligere, men denne gangen har jeg litt følelse av at det er en gutt, men tiden får vise:) hehe

Back
Topp