Kjønn

Jeg vil vite! Jeg er alt for nysgjerrig til å vente. I tillegg ønsker jeg å ha alt klart til den lille kommer,så da er det veldig praktisk å vite!
 
Tanken på å ikke vite er utrolig spennende! :happy:
Men her er vi begge så nysgjerrige at det blir altfor lenge å ikke vite det...:D Så vi vil vite :Heartred
 
Vi vil vite. Er det gutt har vi alt for mye brukbart etter storebror til at jeg vil strikke eller få andre til å strikke til oss. Har utfordring nok med å få brukt det vi har. Men hvis det er jente er det veldig mye søtt jeg har lyst til å strikke, og vet fra sist at det blir full stopp i strikking fra min side så fort mini kommer.
 
Jeg ville i utgangspunkt ikke vite, men samboer har overtalt meg så hvis vi kan se det på ul så ønsker vi det ;)
 
Vi skal vite det. Synes det er veldig kjekt. Spennende blir det ved fødsel uansett
 
Ah, vanskelig det der altså. Vi har lekt med tanken på ikke å vite, men det er nok mulig at vi "sprekker" om vi får tilbudet. Tror kanskje det blir til at vi vil vite det hvis de ser det på OUL, men at vi ikke bestiller noe ekstra hvis de ikke ser det.
 
Vi vil gjerne vite, kommer garantert til å ta 3D ultralyd for å vite helt sikkert! Fikk vite feil gjennom hele forrige svangerskap, helt fram til 2 uker før, så måtte kvitte oss med masse innkjøpt :)
 
Vi vil vente til babyen kommer :) Viste ikke med de to andre heller :)
 
Vi vil vite :)
 
Skulle ønske jeg klarte å ikke vite! :D Skal nok vite hvis de ser. Men hadde vært gøy å holde det hemmelig for resten! Hihi
 
Vi skal vite, forhåpenligvis allerede på UL neste uke :p har 2 gutter fra før og siden dette blir siste er jeg nærmest OVERnysgjerrig på om jeg blir en ren guttemamma eller om jeg får oppleve å få en liten jente ❤️
 
Jeg vil helt klart vite :p
 
Blir nok til at vi vil vite det, dersom h*n viser seg fram :) mannen vil veldig gjerne vite.
 
Jeg klarer ikke å vente så her ønsker vi å vite så fort som mulig:)
 
Back
Topp