Kjønn

Budeia1987

Flørter med forumet
Septemberlykke 2016
Skal dere vite kjønn? Jeg har alltid tenkt at det er en selvfølge at jeg vil vite, men har faktisk bestemt oss for å ikke vite. La det være en overraskelse:)

Nei, vi har bestemt oss for å ikke vite noe før spiren kommer :) syns det blir ekstra spennede på denne måten :D

Har tenkt på å ikke vite, men er så nysgjerrig av meg at det blir med tanken ;) uansett greit å ha fått ordnet i klærne til den lille før ankomst synes jeg

Eg vil helst vite det av den grunnen at man nesten finner noen fine kjønsnøytrale klær! Hadde ikke trengt og vite det hadde eg hatt en av hver. Men siden dette e første så vil eg vite :)

Skal ikke vite :) butikken er åpne etter fødsel og så rosa / blå klær får jeg tak i da også ;) man sparer penger på å ikke vite :D Hehe.. Har gutt og jente fra før også :)

Hvis de ser noe så vil jeg gjerne vite, greit å forberede meg litt mentalt og mye for barnas del som begynner å bli store. Rart å plutselig må dele mor og far kanskje. Ikke sagt noe til de enda.. :)

Vil vite, lettere å kjøpe inn ting

Jeg har også tenkt en del på de klærne.. Synes grått og mint grønn (litt naturfarge) er veldig fint. Synes ikke alt skal være blått og rosa uansett.. Men når jeg skulle strikke så jeg at det er jo så forskjellig gutt og jente på det meste.. Jenter har mer blonder og søte ting... Vanskelig å ikke vite, men vi skal se hvem som kommer :)

Jeg vil vite kjønn. Elsker å planlegge, og vil gjerne innrede rommet i lyseblått eller lyserosa detaljer.

Dessverre er jeg alt for nysgjerrig av meg til å vente :)

Ønsker å vite :-) er veldig nysgjerrig, pluss at det skal strikkes, og da synes jeg det er litt kjedelig med bare nøytrale klær :-D

Om det vises på ultralyd så vil jeg vite :)

Vi vil begge vite kjønn slik at vi kan få ferdig barnerommet før babyen kommer :) Da er det også lettere å kjøpe inn ting!

Mamma og jeg skal pusse opp barnerommet i helga :) Det blir søt grønnfarge med hvite sirkler på den ene veggen, så skal vi finne en passende farge på de andre veggene. Uten å vite kjønn :) Strikker et søtt sett nå, synes det er fint med kjønnsnøytrale farger :)

Vi skal vite.. Er ikke så glad kjønnsnøytrale klær osv, og har veldig lyst til å få en pekepinn på hvem vi venter på og hvem jeg snakker med :)

Vi visste ikke med jenten vår, var veldig gøy når hun kom ut, vi glemte å sjekke kjønnet, kom ikke på det før hun hadde lagt litt på brystet mitt :) også fikk vi masse rosa klær når hun ble født, så ble absolutt ikke mangel på det. Men denne gangen vil vi vite, litt for å se hvordan det er og mest for det praktiske med klær og slikt :)

Vi skal vite, ingen av oss klarer å gå ut svangerskapet uten å vite:-P men selvfølgelig, skulle huleboeren være uvillig så er det lite vi får gjort med det ;-)

Jeg er litt usikker, og heller mot å vente denne gangen. Men samboer forstår ikke poenget med å vente og er fast bestemt på at vi skal vite :p Forrige gang fikk vi vite på OUL ❤️ Og jeg kunne tenkt meg å prøvd hvordan det er å ikke vite, men det ender vel med at vi får vite dersom de kan se det på ultralyd ;)

Back
Topp