Kjønn

LykkeligRose

Glad i forumet
Har dere noen sterke følelser for kjønnet til babyen?

Da jeg mistet sist så hadde både jeg og mannen en sterk følelse for at det var en jente, men nå har vi denne følelsen for at det er en guttespire. I natt drømte jeg også at jeg viste frem babyen vår som var en gutt :D

Magefølelsen min sier at dette er en gutt:-)

Ei synsk dame sa til meg at jeg og mannen får en guttebebis snart, så jeg tror faktisk det er en gutt :D

Håper på jente, men tror gutt

Vet ikke enda.. Bruker å få sterkere følelse på kjønn litt senere i svangerskapet :) Sist var jeg helt sikker på at vi skulle få jente (visste ikke etter oul), og det var riktig :) Skal ikke vite denne gangen heller, så det blir spennende :)

Jeg tror det blir en gutt. Har 2 gutter fra før :)

Vet ikke. Har ingen følelse, men har to jenter fra før, så regner med at det blir en jente til :)

Har ingen følelse, hadde ikke det forrige gang heller. Er så innmari fascinert av de som har sånne følelser og faktisk har rett. Jeg går rundt og har liksom ingen aning what so ever.

Her er begge sikre på gutt, og jeg er sikker på at det blir tvillinger:p

Har hatt følelse på jente på begge mine gutter(var kanskje mer et ønske enn en følelse) :P nå regner jeg egentlig bare med at det blir gutt nr.3, klarer ikke å tro at jeg kommer til å noen gang oppleve å få ei jente..

Har virkelig ingen følelse enda, men vil gjerne vite når tiden er inne:)

Har en følelse at det kan bli den 4 jenta ja :)

Mange gutter i min familie, så holder en knapp på gutt. Men jeg aner ikke :)

Back
Topp