Kjønn

SkogHuldra

Forelsket i forumet
Holder på å bli gaaaal av nysjerrighet. Jeg tror selv jeg venter jente.. jeg kjøpte det aller første i dag.. mulig det var dustete, men var på loppis å fant en hel pakke med bittesmå klesklyper me rosa blomst på.. ja.. Teit.. det første jeg kjøper er en dustete bagatell til dåpsdagen er det jo gutt kan jeg jo bare gi det bort

Har enda ikke fortalt om graviditeten til noen. Vil vente til etter ul.. .. så er min mor en gammel masete sykepleier.. så det er absolutt best at det ikke er mas fra den fronten... "ikke løft" "ikke ditt" ikke datt"

Flere som venter til etter ul? Begynner å bli vanskelig synes jeg.. ikke nok med at jeg fortsatt kaster opp hver dag, men magen er nokså godt synlig nå er 15+6 i dag ☺

Vi har bare fortalt det til noen få, venter også til etter Oul. ;-) Ungene vet ikke noe enda, og jeg har litt for mye mage fra før, så syns ikke veldig enda. ;-) Jeg er 15 uker i dag. :-)

Jeg ser ikke poenget i å skulle vente, dessuten syns det jo nå :-P hadde noen begynt å mase på meg om at jeg ikke kunne løfte ting og sånn kan jeg love deg at de hadde fått høre det :-P vi er da ikke syke. Nå skal det sies at av praktiske årsaker har vi ikke fortalt det til andre enn de nærmeste og noen venner :-)

Jeg er også fryktelig spent! Leenge til oul, nesten 4 uker..
Her er det fullt offentlig at jeg er gravid, familien har visst det lengst, siden uke 10☺️

Har ikke hatt sjans til å skjule det, da jeg har ligget rett ut å vært kvalm siden uke 6 til nå (15+3) :p Pluss at magen er veldig synlig :) Fortalte det til nærmeste familie mellom uke 7 til 12. Resten av verden bryr jeg meg ikke noe om.

hehe blir gøy da og endelig fortelle :D dette er vårt 3 barn så nå veit vel egt alle det, men ikke sjefen og det er ikke offentelig på facebokk enda men fler veit det likevel :)

"hele verden" vet at jeg er gravid. Og det synes.

Oul er mandag om ei uke 19+0, da er jeg nesten halvveis. Å skjule det er hverken noe poeng for meg eller gjennomførbart.

Kjønn håper jeg å få vite på ul, og dill til dåpen er jo nesten det eneste jeg trenger... Vi har jo både gutt og jente fra før...

(vel, må ha ny vogn da)

Har fortalt det til ganske mange nå og er veldig vanskelig å skjule nå når jeg er 15+2. Men har ingen greie på hva det er. Magen er lik som sist men det kan være tilfeldig. Jeg trur hele tiden det er gutt som sist og da var det jente. Vi ønsket oss også jente. Men gleder meg oul og se om vi får vite det da( hvis vi noen gang får time dit da)

Back
Topp