Kjønn

Nr1+Nr2+Nr3+Nr4

Andre møte med forumet
Er ikke så mange som venter til fødselen med å vite kjønnet. Eller? :-)

Har ikke visst med de 3 vi har fra før, og skal ikke vite med fjerdemann :-)

Fikk vite med nr 1,venta med nr 2, gubben får bestemme denne gangen for d er hans første barn :) jeg på min side tror jeg vil vite d :p

Jeg viste det med den første, og vil også vite det denne gangen :-)

Jeg vil vite og skal vite. Typen vil ikke vite og skal ikke vite det. Blir dette en gutt skal jeg ikke vite med neste evt xD

Jeg synst det er så fint å få ordnet til med klær osv. Og det blir like spennende på ultralyd som ved en fødsel :D forskjellen er are hvor lenge en vil vente for å få vite det ^^

Vi ønsker å vite ;) er så spente og nysgjerrige at vi klarer ikke la være :-P

Vi visste ikke med di fire første, men visste det med di to siste. Tror vi vil vite denne gangen også. Synes det har vært litt ekstra koselig å ordne til og forberede når vi visste. Fødsel er superspennende uansett :)

Vi har ikke visst med de 2 vi har, og vi skal ikke vite med siste heller :-D Spennende :-D

Vi visste ikke med di fire første, men visste det med di to siste. Tror vi vil vite denne gangen også. Synes det har vært litt ekstra koselig å ordne til og forberede når vi visste. Fødsel er superspennende uansett :)

Wow! Venter dere nr 7? Fantastisk!! :D

Vi har ikke visst med de 2 vi har, og vi skal ikke vite med siste heller :-D Spennende :-D

Hvordan "forberedte" dere dere?
Mye hvite, grønne, gule klær? :P Ble dere enige på forhånd om navn? Et gutt og et jentenavn? Du skjønner, her er det mest mannen som er fast bestemt på å ikke vite. Jeg er egentlig søye nysgjerrig. Men samtidig så er det jo litt spennende og. Visste det forrige gang, så tror det blir veldig greit å ikke vite nå. Må bare ha litt overbevisning og råd, så jeg vet at jeg klarer og "svelge" nysgjerrigheta mi :p

Litt av spenningen med graviditeten er jo å ikke vite =) Vi kommer sikkert til å snakke om navn før fødselen, men kommer nok ikke til å velge før babyen er ute av magen og vi ser hvem det er! Når det kommer til klær trenger man jo ikke ha så veldig mye før fødselen, også kommer vi nok til å arve en del og da er det både jente og gutteklær =)

Vi vil ikke vite :) vi visste med første, men denne gangen ønsker vi å holde spenningen på topp! Nøytrale klær er supersøtt på de minste, og det vil tidsnok hagle inn rosa / blå klær etter hvert som de nærmeste får vite kjønnet etter fødselen :)

Vi vil vite kjønnet:)

Back
Topp