Kjønn?

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg er litt over 14 uke på vei. Tenkte å bestille privat UL på torsdag (da er jeg 14+6) for å finne ut kjønn. Er det tidlig? Evt når fikk dere vite det?

❤️27.12.14❤️

Det kan være mulig ja :) De antydet kjønn i uke 12 her, blir spennende å se om det stemmer. :) Har lest om andre her på forumet som har fått vite (gjettet) kjønn ganske tidlig også. Kommer an på hvordan babyen ligger. :)

Jeg skal nå på onsdag, da er jeg 15+4. De på klinikken mente de kunne se kjønn da- så håper det stemmer :-)

Hvis babyen vil vise det, kan de se det da.
Jeg fikk beskjed i uke 13 hva han trodde det var, får se til fredagen om det stemmer:)

Mange som er gode på det kan nok gi en antydning, men helt sikker blir man vel neppe.
Leste nettopp en som forrige uke skulle ha gutt og fikk jente :O :D

Hun som jeg gikk til i uke 13+5 sa at det var gutt i magen. Hun sa aldri noe om at hun var usikker, pekte på både pung og tissemann(ikke at jeg klarte å se noe da men) :p har flere venninner som også har fått vite kjønnet hos henne i uke 13, både gutter og jenter, hun har nok god peiling :) så det kommer nok an på personen og ul- apparat! Men det er vertfall mulig å se det, om lille vil vise da :D

Jeg fikk vite det i uke 15 med forrigemann :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hun som jeg gikk til i uke 13+5 sa at det var gutt i magen. Hun sa aldri noe om at hun var usikker, pekte på både pung og tissemann(ikke at jeg klarte å se noe da men) :p har flere venninner som også har fått vite kjønnet hos henne i uke 13, både gutter og jenter, hun har nok god peiling :) så det kommer nok an på personen og ul- apparat! Men det er vertfall mulig å se det, om lille vil vise da :D

Jeg fikk vite det i uke 15 med forrigemann :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hvor er d?

❤️27.12.14❤️

Jeg var hos Martin Lundring på Jessheim i uke 13. Fikk vite kjønn da. Han er kjempeflink, og har bare positive omtaler hvis du googler han. Var også hos han på ahus i uke 15, siden han jobber der også, og han bekreftet kjønnet da også.

sigrids ultra er bare så flink!! stemmer det hun sa på min tidlige ul blir jeg imponert!!!! trodde ikke man kunen se det så tidlg! gjenstår å se på torsdag!

Jeg spurte om nettopp dette til en privatklinikk i Tønsberg, fikk som svar:
Hei!

Det er helt mulig å se kjønn i den uken men det er kun sikkert dersom det er gutt.
Hvis du syns det ser ut som jente så kan det fortsatt være gutt der testiklene ikke har kommet ned enda.... så da er det litt feilprosent.

Hilsen

Dr. Mikael Nicolaidis

Back
Topp