Kjønn

Amadores

Flørter med forumet
Oktoberskatter 2014
Er det noen som vet kjønnet? Eller rettere sagt føler det på seg? Jeg tar meg selv i å like inspirasjon til gutterom bedre enn inspirasjon jeg finner til jenterom, og ser på strikkeoppskrifter til gutter, og synes de er mye finere enn til jenter.. Samtidig har jeg prøvd både kinesisk fødelskart, ringtesten og natrontesten som alle tilsier at det blir gutt.. Lurer på om underbevissthetetn min prøver å fortelle meg noe? :confused1:rolleyes: Flere?

Av en eller annen grunn føler jeg at jeg er gravid med tvillinger, en av hver. Men hvis ikke så får jeg en sterk følelse om jente. Men nå kan jeg ta temmelig feil, jeg trodde det ble jente sist også og ut kom en gutt. Ellers vil jeg vite det på ul slik at jeg kan strikke og gjøre ting klart.

Av en eller annen grunn føler jeg at jeg er gravid med tvillinger, en av hver. Men hvis ikke så får jeg en sterk følelse om jente. Men nå kan jeg ta temmelig feil, jeg trodde det ble jente sist også og ut kom en gutt. Ellers vil jeg vite det på ul slik at jeg kan strikke og gjøre ting klart.
Så morsomt at det ikke er bare jeg som føler det slik! :D Vi vil også vite på ul, men synes det er litt morsomt å ta slike tester og lytte litt til hva underbevisstheten sier enn så lenge, og se om det blir blinkskudd eller riktig skivebom:D

Jeg har egentlig ingen følelse enda..men ifølge det kinesiske fødselskartet blir det gutt..og på mannen sin side har alle brødrene hans bare gutter..så er vel kanskje stor sannsynlighet for det?

Jeg har egentlig ingen følelse enda..men ifølge det kinesiske fødselskartet blir det gutt..og på mannen sin side har alle brødrene hans bare gutter..så er vel kanskje stor sannsynlighet for det?
Samme her, bare gutter, og nevøer på mannes side.. Tror nok det spiller inn :-)

Plutselig fått jentefølelse :p
Så morsomt :D

Jeg har vært gravid to ganger før.... Har en jente og hatt en SA. Begge de gangene har føltes ganske like, med masse symptomer og tidlig kvalme. Denne gangen kjenner jeg absolutt ingen ting. Så dette må da være en gutt???

Jeg har vært gravid to ganger før.... Har en jente og hatt en SA. Begge de gangene har føltes ganske like, med masse symptomer og tidlig kvalme. Denne gangen kjenner jeg absolutt ingen ting. Så dette må da være en gutt???
Jeg har hatt det omvendt. Slik du hadde det med jenta og Sa hadde jeg det sist med guttungen og sa, men nå er jeg litt urolig for jeg ikke føler meg gravid.

Jeg har hatt det omvendt. Slik du hadde det med jenta og Sa hadde jeg det sist med guttungen og sa, men nå er jeg litt urolig for jeg ikke føler meg gravid.
Kan jo værre kroppen bare lurer meg... Nå skal det sies at jeg har IVF-barn og denne runden har jeg fått emne snillere hormonbehandling enn de to andre gangene, så kan jo ha noe med saken å gjøre.... Kanskje det var hormonene som gav symptomer og ikke graviditeten?

Kan jo værre kroppen bare lurer meg... Nå skal det sies at jeg har IVF-barn og denne runden har jeg fått emne snillere hormonbehandling enn de to andre gangene, så kan jo ha noe med saken å gjøre.... Kanskje det var hormonene som gav symptomer og ikke graviditeten?
Hvem vet, men uansett så er vi gravid så det er jo det viktigste.

Hvem vet, men uansett så er vi gravid så det er jo det viktigste.
Spiller jo overhodet ingen rolle hva det blir :) Meeeen noen skal man jo ha og gruble på :-p

Kinesisk fødekart seie jenta.
Natrontesten seie gutt.
Magefølelsen seie jenta.
Håpe på ein gutt.
Men alt eg virkelig ønske e at ongen e frisk og at eg går nærmast mulig termin :P

Tør ikke å tro at det er noe enda, livredd for å miste igjen. Men gutt i følge kinesisk fødselskart :-)

Har ein liten jentefølelse denne gangen også. Kinesisfødselskart sei jente så blir spennande å sjå på ul. Vi vil nok vite denne gangen også ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mannen sier jente. Tror kanskje jente jeg og. Har helt andre symptomer denne gangen.
Fødselskart sier gutt.

Så morsomt å høre at flere har slike fornemmelser om hva det blir, selv om det enda er tidlig:)

Back
Topp