Kjønn

M3rl0t

Elsker forumet
Ønsker du helst gutt eller jente? Regner med de fleste her inne blir glade uansett, men hvis du kunne velge?

Jeg ønsker meg en gutt.
Så klart hadde jeg blitt glad om det ble en jente også.
Jeg har en gutt og tre jenter fra før, og guttungen ønsker seg veldig en gutt til i dette hønsehuset.
Var på tidlig UL i går og det så ut som det var en gutt der inne <3

Sambo ønsker seg jente pga at han har en av hvert fra før og jeg har en gutt fra før, men jeg ønsker meg en gutt til pga at jeg har alltid følt meg som en guttemamma.. litt merkelig kanskje;-) hehe... men på en annen side ønsker jeg meg jente for da har jeg en av hvert.. mao spiller det liten rolle:-)

Mannen ønsker seg ei jente, men for meg spiller det ingen rolle :) har gutt fra før!

Jeg har en av hver, så det spiller ingen rolle... Hadde vert gøy for lillemann med en liten lillebror siden de blir veldig tette... Men samtidig vet jeg at storesøster ønsker seg veldig en lillesøster siden hun har 2brødre... Jeg har litt guttefølelse, og noe inni meg sier jeg håper på jente... Så... Jeg vet ikke... :p

Først ønsket jeg meg ei jente til, mest av praktiske årsaker da omtrent alt vi har etter vår første jente er rosa/lilla. Men på ul i uke 13 så det ut som en gutt gitt, og etter det har jeg begynt å glede meg mer og mer om det blir en gutt. Så, jeg blir kjempeglad uansett kjønn! Herlig med ei prinsesse til, og også herlig og spennende med en gutt og.

Det er virkelig helt det samme, kjenner jeg. På en måte hadde det vært hyggelig med ei jente siden jeg har gutt fra før. Moro med en av hver! På en annen side hadde det vært veldig praktisk med enda en gutt, mtp alt vi har liggende etter forrige:)
Har forøvrig guttefølelse selv.

Hadde vært morsomt med en gutt siden jeg har en jente, men mye mer praktisk å få en jente til :-) Så jeg venter bare i spenning også får vi se. Glade blir vi uansett :-)

jeg vil ha en gutt :) men om det viser seg på ny ul det er ei jente blir jeg like glad :) jeg har ei jente fra før :)

Ønsker du helst gutt eller jente? Regner med de fleste her inne blir glade uansett, men hvis du kunne velge?
Ønsker meg en jente! Har to gutter, og øsnker meg en jente. Fordi dette er sistemann.

jeg har ei jentte fra før av så det hadde vært veldig koselig med en gutt. men det hadde vært veldig praktisk med ei jente til da, for da har vi alt vi trenger av utstyr og klær :)

Vi har to gutter fra før, så vi ønsker oss jente :) Nå blir dette siste svangerskap, og siden det er tvillinger har vi jo doblet sjangsen for ei jente;) Men blir jo selvfølgelig like glad for to gutter til ;)

Back
Topp